افزایش 82 درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق در استان مرکزی

یک نت ـ فرمانده انتظامی استان از افزایش 82 درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در عملیات های پلیس استان خبر داد
افزایش کشفیات کالای قاچاق

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی  در نشست کمیته مبارزه با کالای قاچاق  از افزایش 82 درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در عملیات های پلیس استان خبر داد و گفت:‌ در این عملیات ها 722 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 670 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند.  
 
وی بیان داشت:‌ قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک در سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب شده و نیروی انتظامی بر مبنای قانون و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه ریزی جامعی در برخورد با قاچاقچیان کالا در سال جاری عملیاتی کرده است.
 
وی با اشاره به دستاوردهای عملیاتی پلیس استان مرکزی در نیم سال نخست سال جاری در مبارزه با قاچاقچیان کالا اظهار داشت: در این بازه زمانی و در یک برنامه ریزی نظام مند،‌ در حدود 722 میلیارد و 78 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 82 درصد افزایش داشته است.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی این عملیات ها 670 قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند و از آنان تعداد 332 دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.
 
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد:‌ این میزان کشفیات در این مدت منجر به تشکیل 666 پرونده قاچاق کالا شد که در 21 پرونده ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بیش از 5 میلیارد ریال بود.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تداوم طرح های قاطع پلیس در مبارزه با قاچاق کالا گفت: بخش عمده ای از توفیقات پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا در سایه تداوم همکاری های اثربخش آحاد مردم به دست آمده است.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده