رفتن به محتوای اصلی

تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار استان همدان

تاریخ انتشار:
یک نت ـ رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به شیخ نواف احمد صباح ولیعهد کویت، درگذشت شیخ صباح‌الاحمد جابر الصباح، امیر این کشور را تسلیت گفت.
تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار استان همدان

یک نت ـ مسعود بکایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تسویه مطالبات گندمکاران استان همدان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته ۷۳ میلیارد تومان از باقیمانده مطالبات کشاورزان گندمکار استان همدان واریز و به این ترتیب تسویه شد.

وی با اشاره به خرید تضمینی گندم به مقدار ۴۳۹ هزار تن طی امسال در استان و رشد هفت درصدی نسبت به سال گذشته گفت: خوشبختانه امسال توانستیم رتبه ششم کشوری را در خرید تضمینی گندم به دست آوریم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با بیان اینکه تمام مطالبات گندمکاران پرداخت شد و فرایند خرید گندم سال ۹۹ نیز به اتمام رسید از حمایت‌های استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی  در این زمینه قدردانی کرد.

وی گفت: همکاری‌ سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی، اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستائی، اداره کل آموزش و پرورش، سیلوها، مراکز ذخیره سازی گندم، کارخانجات آرد و تمام عوامل نظارتی و اجرائی در سطح استان نیز بسیار خوب بود و باعث شد به اهداف مد نظر دست یابیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا