پیگیری تشکیل کارگروه رفع موانع جهش تولید

یک نت ـ کاربران سامانه «فارس من»، حمایت بخش های مختلف دولتی از تولیدات داخلی در جهت افزایش ظرفیت های تولید و جایگزینی تولیدات ایرانی به جای کالای وارداتی را خواستار شده بودند.
تولیدات ایرانی

یک نت ـ به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «دولت به جای یارانه به واردات، از تولید داخلی حمایت کند» حمایت بخش های مختلف دولتی از تولیدات داخلی در جهت افزایش ظرفیت های تولید و جایگزینی تولیدات ایرانی به جای کالای وارداتی را خواستار شده بودند.
در این مورد هفتاد و یکمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل امور تولید با محوریت پیگیری دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید برگزار شد.
میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این خصوص گفت: با توجه به ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید و همچنین وظیفه ذاتی این ستاد برای حل و فصل مشکلات واحدها و بهبود فضای تولید، این ستاد می تواند پیشنهاد عملی برای نحوه تشکیل این کارگروه را ارائه دهد.
وی افزود: تشکیل این کارگروه، ذیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور نمایندگانی از قوای مقننه، قضاییه و همچنین ستاد تسهیل به عنوان نماینده قوه مجریه می تواند به عنوان نهادی موثر جهت تحقق اهداف جهش تولید ایفای نقش کند.
زالی تصریح کرد: پیشنهاد دبیرخانه پس از تصویب در ستاد به شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال خواهد شد و در صورت تصویب آن آیین نامه این کارگروه هم در ستاد تسهیل تهیه می شود.
منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده