محمد نوری: تراکتور با هواداران میلیونی‌اش جزو پرطرفدارترین تیم‌های کشور و حتی آسیا است.

یک نت ـ کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس گفت: مذاکرات خوبی با مسئولان تراکتورسازی انجام داده‌ام، اما هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام.
محمد نوری

یک نت ـ نوری: مذاکرات خوبی با مسئولان تراکتور انجام دادم/آجورلو و قلعه‌نویی تیم را برای قهرمانی می‌بندند

در خصوص مذاکراتش با مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در چند روز گذشته مدیر برنامه‌هایم مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام داده است و باید بگویم مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا یک تیم قوی را ببندند که مدعی قهرمانی باشد. این تیم پتانسیل خوبی دارد و با هواداران میلیونی‌اش جزو پرطرفدارترین تیم‌های کشور و حتی آسیا است.

وی ادامه داد: در تراکتورسازی سردار آجورلو و امیر قلعه‌نویی هم حضور دارند که کارنامه درخشان آنها مشخص است و طبعاً با حضور این هواداران پرشور هر بازیکنی آرزو دارد روزی پیراهن این تیم را به‌تن کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه روند مذاکراتش با مسئولان تراکتورسازی به کجا رسیده، افزود: مذاکرات خوبی با مسئولان تراکتورسازی توسط مدیربرنامه‌هایم انجام شده و این احتمال وجود دارد که راهی این تیم شود، اما همه‌ چیز طی یکی‌، دو روز آینده مشخص خواهد شد. باید از همه مدیران و مربیانی که درخواست حضور من در تیم‌شان را داشتند، تشکر کنم. 5 باشگاه خواستار من بودند که حتی خودم با مدیرعامل و مربیان آنها صحبت کردم. امیدوارم هرچه خیر است، همان اتفاق بیفتد.

نوری در مورد اینکه هواداران پرسپولیس منتظر او بودند تا مجدداً به این تیم بازگردد، اظهار داشت: واقعاً هواداران پرسپولیس همواره به من لطف داشتند و هنوز هم که در کوچه و خیابان من را می‌بینند، خواستار بازگشت من به تیم محبوب‌شان هستند، اما باید بگویم کسی از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفت.

منبع: فارس

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده