(عکس) ساندرو محصول جدید سایپا

یک نت ـ رنو ساندرو از با کيفيت ترين خودروهاي دنده اتوماتيک بازار ايران است که در رنج قيمتي زير 50 ميليون عرضه مي شود.
رنو ساندرو

یک نت ـ ساندرو محصول جديد و مشترک گروه سايپا و رنو است که به لحاظ کيفي در شرايط بسيار مناسبي توليد مي شود. اين خودرو به لحاظ فني و زيبايي، سلايق طيفي زيادي از مشتريان را به خود جلب کرده است و پيش بيني مي شود در ميان خودروهاي در رنج قيمتي زير 50 ميليون تومان، ساندرو اتومات با استقبال زيادي از طرف مشتريان روبرو شود.

بهره گيري از گيربکس بسيار قدرتمند و قيمت مناسب زير 50 ميليون تومان، رنو ساندرو را در بين خودروهاي ايراني به عنوان ارزان ترين خودرو اتومات که زيبايي و کيفيت منحصر به فردي دارد، مطرح کرده است.
 

رنوساندرو با برخورداري از تکنولوژي روز دنيا توليد شده است و در دو سطح قيمتي به صورت دنده اي 429000 ميليون تومان و اتوماتيک 489000 ميليون تومان در بازار قابل عرضه است که با اين قيمت رنو ساندرو، جزء ارزانترين خودروهاي با کيفيت اتوماتيک در ايران محسوب مي شود.

تفاوت ساندرو دستي و اتوماتيک اين محصول را مي توان در آينه هاي جانبي با قاب همرنگ بدنه، زه جانبي همرنگ بدنه در پايين درها و دستگيره هاي همرنگ بدنه در مدل اتوماتيک تشخيص داد درحالي که در مدل دستي اين قطعات به رنگ مشکي توليد و عرضه شده است.

اين خودرو در شرکت پارس خودرو توليد مي شود و در ميان گزينه‌هاي مشابه بازار بهترين شرايط را داراست و از لحاظ کيفيت، امنيت و استاندرد در سطح بالايي قرار دارد.

منبع: سبحان آنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده