مرد تنها در حمام خانه‌اش غرق شد

یک نت ـ مرد تنهایی که قصد استحمام داشت در یک حادثه ناگوار در حمام خانه‌اش غرق شد.
قتل

یک نت ـ نیروهای انتظامی کلانتری 140 باغ فیض تهران شامگاه روز جمعه از مفقودی یک مرد مطلع شدند که احتمال داده می شد در خانه دچار گاز گرفتگی شده باشد.

به همین دلیل مأموران پلیس همراه عوامل اورژانس و مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند تا مصدوم را پس از احیا به بیمارستان منتقل کنند.

ساعت 22:30 روز گذشته خانواده ای در حال تماشای تلویزیون در خانه خود بودند که متوجه چکه کردن سقف شدند و بعد از آن به طبقه بالا مراجعه کردند تا همسایه را مطلع کنند اما کسی در را باز نکرد.

اعضای این خانواده با تلفن همراه مرد همسایه تماس گرفتند که متوجه شدند این فرد پاسخگو نیست و مجبور شدند با زن و بچه هایش تماس بگیرند.

زن و بچه های این مرد میانسال که در یک مراسم خانوادگی بودند نیز از شوهر خبر نداشتند و برای مشخص شدن سرنوشت این فرد هرچه سریعتر به آپارتمان خود بازگشتند.

اعضای خانواده این مرد وقتی در آپارتمان را باز کردند متوجه صدای شر شر آب شدند که از سمت حمام می آمد و وقتی به سمت حمام رفتند با پیکر خونین مرد در رختکن مواجه شدند.

بازپرس کشیک قتل محسن مدیر روستا با حضور در صحنه دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد که گزارش پزشکی قانونی دال بر این موضوع بود که مرد موقع داخل شدن به حمام پایش سُر خورده و با سر به زمین آمده است.

همچنین بدن مرد جلوی خروجی فاضلاب حمام را هم گرفته بود و همین موجبات مرگ تلخ مرد را فراهم آورد. با این وجود مدیر روستا، بازپرس پرونده دستور تحقیقات بیشتر از خانواده این مرد را صادر کرد.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

وای چه وحشتناک بنده خدا قرار بوده اینجوری از دنیا بره خدا فریاد خانوادش برسه. خدا رحمتش کنه