سخنان ضد اسرائیلی رهبر ایران جایی برای توافق باقی نگذاشت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خشم خود را به نمایش گذاشت و گفت صحبت های ضد اسرائیلی رهبر ایران جایی برای صحبت های بیشتر و توافق باقی نگذاشت.
نتانیاهو

یک نت ـ روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی با عنوان «تغییر جهت رهبر ایران» به نقل از نتانیاهو اینگونه نشان داد که گویا ایران تا کنون در مسیر مورد دلخواه تل آویو حرکت می کرده است و بعد از صحبت های رهبری تغییر مسیر داده است.

نتانیاهو افزود: به ما ثابت شد که ایران می خواهد اسرائیل را از نقشه جهان پاک کند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم به سخنان مقامات صهیونیستی درباره توافق هسته ای اشاره کردند که گفته بودند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال آینده از دغدغه ایران آسوده ایم و بعد از ۲۵ سال فکرش را می کنیم.

رهبر انقلاب در پاسخ به این یاوه گویی های صهیونیستی فرمودند: بنده در جواب عرض میکنم اولاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدت هم روحیه اسلامی مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند.

منبع: جام جم آنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

janam fadaye rahbare azizam.ghorbunesh beram harfe dele mano zad.enshaalallah esrayilo be daste ma iraniya az bein khahad raft.