عکس هایی منتشرنشده از رهبر انقلاب

این پوسترها شامل تصاویری از حضور فرزندان شهدا در کنار رهبر انقلاب به همراه دستخط‌هایی از معظم له خطاب به این فرزندان شهدا و دانش‌آموزان است.
رهبر انقلاب

یک نت ـ تصاویر منتشرنشده از رهبر انقلاب

به مناسبت برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تصاویری قدیمی از دیدار رهبر معظم انقلاب با فرزندان شهدا در قالب پوستر برای اولین بار در فضای نمایشگاه کتاب نصب و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. این پوسترها شامل تصاویری از حضور فرزندان شهدا در کنار رهبر انقلاب به همراه دستخط‌هایی از معظم له خطاب به این فرزندان شهدا و دانش‌آموزان است که مصلای تهران آنها را آماده و منتشر کرده است.

 متن دستخط‌های معظم‌له به شرح زیر است:

 

رهبري

خانواده‌ی مکّرم شهدای عزیزمان، مایه‌ی افتخار ما هستند. خداوند به شما و پدر و مادرتان و همه‌ی خانواده‌تان و همه‌ی خانواده‌ی شهدا، خیر و برکت و فضل خود را مبذول فرماید. به درس خواندن ادامه بدهید و کتاب‌های خوب و اسلامی بخوانید.

رهبري

انس با قرآن را نعمتی بزرگ بشمارید. بهترین وسیله‌ی تعالی معنوی آنست که از گناه، پرهیز کنید و نمازتان را با توجّه بخوانید.

 

رهبري

آرزو می‌کنم که کودکان عزیز ایرانی در فضایی انباشته از مِهر و شادی به درس و آموزش بپردازند و برای آینده‌ی ایران خود را مجهز کنند.

 

رهبري

هر دختری باید هم درس بخواند و کتاب خوب مطالعه کند و هم با قرآن و احکام دینی آشنا شود. بعلاوه در محیط خانه و مدرسه با رفتار شایسته‌ی خود دیگران را هم به کارهای خوب دعوت نماید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده