مجری معروف تلویزیون درسانحه رانندگی درگذشت؟ دوشنبه 31 فروردین 94

تصادف,حادثه اتوبان همت,سانحه رانندگی مجری معروف,عکس مجری فوت شده,اسم مجری فوت شده سانحه رانندگی,31 فروردین 94 درگذشت مجری تلویزیون,عکس مجری فوت شده تلویزیون در سانحه رانندگی اتوبان همت
مجری معروف تلویزیون

یک نت ـ دوشنبه 31 فروردین 94 مجری معروف تلویزیون درگذشت ؟

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص جزئیات این تصادف مرگبار گفت: در ساعت 00:42 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو بی ام و (مدل جدید) در شرق به غرب بزرگراه همت، روی پل یادگار مطلع شدند و بلافاصله ایستگاه 25 سازمان آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری بی ام و با 4 سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گارد ریل ، جدول و سپس  با برخورد با یک دستگاه پژو پرشیا در حاشیه بزرگراه متوقف شد.

ملکی افزود: 4 سر نشین خودرو بی ام و به علت باز بودن سقف خودرو به بیرون پرتاب شدند که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و هر 4 سرنشین را از بزرگراه به حاشیه انتقال و تحویل نیروهای اورژانس دادند که پس از معاینات پزشکی مرگ دو نفر تایید شد و دو تن دیگر نیز که به شدت دچار مصدومیت شدند به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی سرنشینان 4 مرد 25 – 30  بودند که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل را تحویل عوامل راهور دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، شنیده ها حاکی از آن است که یکی از فوت شدگان این حادثه معروفترین مجریان صداوسیما است.

 گفتنی است ؛ حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص این حادثه مرگبار اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو  بی ام و  در اتوبان همت مرکز اورژانس تهران سه دستگاه آمبولانس عازم محل حادثه کرد.

وی افزود: در این خودرو بی ام و 4 سرنشین حضور داشت که تکنسین های اورژانس پس از رسیدن در محل و انجام معاینات اولیه مرگ دو تن را تایید کردند و 2 سرنشین که به شدت دچار مصدومیت شده بودند به مراکز درمانی منتقل کردند که متاسفانه یک جوان دیگر در بیمارستان جان باخت.

به گفته عباسی تعداد کشته شدگان به 3 تن رسید و یک تن دیگر نیز تحت درمان است. 

منبع:yjc

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

ماشین مدل بالا این چیزا را هم داره ، دارندگی و برازندگی و مرگ و میر !!!!
این آدم ها باعث کشته شدن بقیه انسان ها هم می شوند با قانون شکنی خود و عدم رعایت مقررات قوانین
حالا نميشه اسمشو بگيد؟؟؟يا اگه واقعا واقعيت داره يا شايع اي بيش نيست به اطلاع مردم برسانيد.باتشكر
كدام مجري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صد رحمت به پراید. اینه ایمنی ماشین آلمانی؟
اخه پسر خوب تانک هم باشه با سرعت 170 تا بخوره به ی دیوار نابود میشه چ برسه به ماشین!!!یکیشون بچه محل ما بوده تو فردیس
خدایا به حق این ماه عزیز فقط صبر بده به خانواده هاشون هرچی بودن جووووون بودن
مبخواست مواظب باشه . حیف ماشین
مبخواست مواظب باشه . حیف ماشین
اينطور كه بنده فهميدم راننده اين سواري يكي از اتومبيلران هاي معروف هستند ، فردي ورزشكار و سالم به لحاظ اعتياد يا مواد محرك اما متاسفانه چگونه اين حادثه رخ داده هنوز در شك آن هستيم در ضمن خود من هم از بچه هاي پيست اتومبيلراني شنيدم
کسی که قهرمانه اتوموبیل رانیه فک نکنم نتونه با سرعت 170 اونم با ماشینه bmw با هندلینگ بالا ماشین و جمع کنه صد در صد تو حالت عادی نبودن چون از نحوه برخورد معلومه .
کسی که قهرمانه اتوموبیل رانیه فک نکنم نتونه با سرعت 170 اونم با ماشینه bmw با هندلینگ بالا ماشین و جمع کنه صد در صد تو حالت عادی نبودن چون از نحوه برخورد معلومه .
این ماشین کورس گذاشته بوده واین برنامه کورس روهم از قبل تعیین کرده بئدن وقرار بوده دو ماشین بی ام و باهم مسابقه بزارن ولی اون یکی ماشین نیومده