انصارالله: پاسخ ما تا عمق کاخهای سعودی خواهد بود

جنبش مردمی انصارالله یمن تاکید کرد: پاسخ دندان شکن ما به تجاوزات عربستان تا درون کاخهای رهبران این کشور خواهد بود و قصرهای شاهزادگان سعودی را در برخواهد گرفت.
انصارالله

یک نت ـ

اخبار,اخباربین الملل,جنبش انصارالله یمن

ضیف الله الشامی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در گفت و گو با پایگاه اینترنتی العهد با اعلام این مطلب، جنایت وحشیانه جنگنده های سعودی و کشتار مردم بیگناه در اردوگاه المرزق در استان حجّة یمن را محکوم کرد.

الشامی گفت: کشتار ساکنان اردوگاه حجّة که پس از جنگهای شش گانه از سوی سازمان ملل در سال 2007 در یمن برپا شده، یک اقدام تجاوزکارانه و جنایتکارانه بود و ارتش یمن و رهبران انقلابی پاسخ مناسبی به این جنایت خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: جنگنده های سعودی شهرها، کارخانه ها و تاسیسات حیاتی یمن را هدف قرار می دهند تا در میان یمنی فضایی از رعب و وحشت ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: ما از قدرت کافی برخورداریم و گزینه های مان باز است.

وی توضیح داد: تنها بخش اندکی از شهر عدن هم اکنون در اختیار نیروهای دشمن قرار دارد. عملیات پاکسازی جنوب یمن از شبه نظامیان عبدربه منصورهادی و تروریستهای القاعده در شرف پایان یافتن است.

جنگنده های عربستانی با همکاری برخی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از پنجشنبه گذشته یمن را مورد حمله هوایی قرار داده اند که بر اثر این حملات صدها غیرنظامی یمنی کشته شده اند .

 

 اخبار بین الملل  - ایرنا 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده