رفتن به محتوای اصلی

توهين قلعه نويي به هواداران تراكتور / تماشاگران 50 هزار تومانی

تاریخ انتشار:
خطیبی در مورد اینکه قلعه نویی هواداران تراکتورسازی را که در فرودگاه علیه استقلال شعار سر دادند تماشاگران 50 هزار تومانی نامید، گفت:مطمئن هستید که او چنین حرفی زده است؟ اگر واقعا قلعه نویی چنین حرفی زده حرف غلطی زده است و حرفش اشتباه است زیرا هواداران تراکتورسازی بهترین هواداران فوتبال ایران هستند .
توهين قلعه نويي به هواداران تراكتور / تماشاگران 50 هزار تومانی

یک نت ـ خطیبی: حرف قلعهنویی اشتباه است، هواداران تراکتورسازی از بهترینها هستند/تیم ما متکی به یک بازیکن نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خسرو حیدری باید اخراج میشد

. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، گفت:به بازیکنانم افتخار میکنم. آنها فوتبال زیبایی ارائه میدهند. البته تراکتورسازی مظلوم واقع میشود. در بازی با سپاهان ما گل آفساید خوردیم و امروز هم شاهد برخی اتفاقات بودیم. وی ادامه داد:فغانی یکی از بهترین داوران ماست اما امروز مرتکب اشتباه شد. خسرو حیدری باید اخراج میشد که اگر این اتفاق میافتاد شرایط بازی فرق میکرد. سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: بازی که این همه سرعت داشت و توپ در زمین در جریان بود 5 دقیقه وقت تلف شده نداشت.

این جا هم تراکتورسازی مظلوم واقع شد. فوتبالی که تراکتورسازی ارائه میدهد کمتر تیمی آن را به نمایش میگذارد. تیم ما متکی به یک بازیکن نیست. وی در مورد شیوه بازی تراکتورسازی گفت:در نیمه دوم گل خوردیم و توانستیم در ادامه بازی آن گل را جبران کنیم. به بازیکنان و هواداران تبریک میگویم. این برنامه تیمی ماست که از دقیقه 65 به بعد کارهای تاکتیکی خودمان را به حریف دیکته میکنیم. شرایط بدنی بازیکنان این اجازه را به ما میدهد.

ما در مسابقاتمان در نیمه اول حریف را آنالیز میکنیم و در نیمه دوم کار خودمان را انجام میدهیم. سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه زمین ورزشگاه یادگار امام در زمستان یخ میزند و این تراکتور را با مشکل مواجه میکند، گفت: مسئولان زحمت خود را میکشند و ما هم به آنها گفتهایم که همین روند نگهداری را ادامه دهند تا به مشکل نخوریم. خطیبی در مورد اینکه قلعه نویی هواداران تراکتورسازی را که در فرودگاه علیه استقلال شعار سر دادند تماشاگران 50 هزار تومانی نامید، گفت:مطمئن هستید که او چنین حرفی زده است؟ اگر واقعا قلعه نویی چنین حرفی زده حرف غلطی زده است و حرفش اشتباه است زیرا هواداران تراکتورسازی بهترین هواداران فوتبال ایران هستند -

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا