100 مورد تعرض به یک زن امریکایی در 10ساعت /عكس

یک دختر امریکایی، با 10 ساعت قدم زدن در نیویورک، و ثبت 108 مورد تعرض و مزاحمت خیابانی، از پدیدۀ آزار و تعرض زنان در خیابان های امریکا پرده برداشت.
تعرض

یک نت ـ "شوشانا رابرتس" لباسی کاملا معمولی و ساده به تن کرد و برای ضبط کردن "متلک پرانی های" رهگذران، دستگاه ضبط صوت بر روی دست های خود نصب کرد و سپس بدون هرگونه توجه به حرف هایی که رهگذران به او می زدند، به قدم زدن در خیابان های نیویورک پرداخت.

به گزارش شبکه "العالم" (Alalam)، در این میان، راب بلیس دوستِ شوشانا، که پیشاپیشِ او قدم می زد، در کوله پشتی خود دوربینی تعبیه کرد تا از موارد تعرض به شوشانا، فیلم برداری کند.

بر اساس این گزارش، شوشانا در مدت 10 ساعت پیاده روی در خیابان های نیویورک، 108 بار مورد تعرض مردان رهگذر قرار گرفت، که این 10 ساعت را در 2 دقیقه خلاصه کرده و بر روی یوتیوب قرار داد. این فیلم توجه بسیاری از کاربران یوتیوب را به خود جلب کرده و در مدت دو روز، حدود 10 میلیون بازدید کننده داشته است.

این ویدئو، در چارچوب برنامه های سازمان مبارزه با پدیده تعرض و آزارجنسی زنان تحت عنوان(Hollaback) تهیه شده است.

این سازمان را زنی به نام "امیلی می" پایه گذاری کرده است. امیلی می، همواره در ترجمۀ تعرض و آزار جنسی زنان، از مفهوم ِ هندی این اصطلاح استفاده می کند که به معنی "خشمگین کردنِ زنان" است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده