پخش زنده نتيجه واليبال فرانسه 2 لهستان 3 ..............

یک نت ـ نتيجه واليبال فرانسه - لهستان / جام جهاني 2014 واليبال
فرانسه - لهستان

یک نت ـ نتيجه واليبال فرانسه - لهستان / جام جهاني 2014 واليبال

براي مشاهده آنلاين و پخش زنده بازي لهستان - فرانسه اينجا كليك كنيد

لطفا براي مشاهده لحظه اي نتيجه واليبال فرانسه لهستان صفحه را هر يك دقيقه يكبار رفلش كنيد .

نتيجه ديدار فرانسه - لهستان : ست اول لهستان 1 فرانسه 0  ===>>  لهستان 25  فرانسه 21

نتيجه ديدار فرانسه - لهستان : ست دوم لهستان 0 فرانسه 1  ===>>  فرانسه 25  لهستان 18

نتيجه ديدار فرانسه - لهستان : ست سوم  لهستان 2 فرانسه 1 ===>>> لهستان 25 فرانسه 23

نتيجه ديدار فرانسه - لهستان : ست چهارم  لهستان 2 فرانسه 2 ===>>> لهستان 22 فرانسه 25

نتيجه ديدار فرانسه - لهستان : ست پنجم  لهستان 3 فرانسه 2 ===>>> لهستان 15 فرانسه 12

پخش زنده واليبال فرانسه لهستان,

پخش آنلاين واليبال فرانسه لهستان,

پخش اينترنتي واليبال فرانسه لهستان,

پخش زنده واليبال امريكا ارژانتين,

نتيجه واليبال امريكا ۲  آرژانتين ۳ ,

صعود تيم واليبال ايران به جمع شش ۶ تيم برتر جهان

مردم ایران که بعد از قهرمانی تیم کشتی فرنگی و برد تیم ملی والیبال در انتظار درخشش آرژانتینی ها بودند ، خیلی زود طلبشان را از مربی تاریخ ساز والیبال ایران وصول کردند. ملی پوشان آرژانتین در ست های دوم ، سوم و پنجم با امیتازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند وما را به آغوش هم فرستادند . این در حالی بود که آمریکا  قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ برای برد پا به میدان گذاشته بود . آمریکا با پذیرش این شکست ۱۴ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت تا تیم ملی والیبال ایران با ۱۵ امتیاز صعودش به مرحله سوم رقابت های قهرمانی جهان قطعی شود.

با این شرایط تیم های فرانسه و ایران به مرحله سوم صعود کرده اند و دیدار تیم های لهستان و فرانسه که از ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه آغاز می شود، مشخص کننده سومین تیم صعود کننده گروه ایران به مرحله سوم رقابت ها است.
ولاسکو که تیمش در شب پنج شنبه در سه ست مغلوب ایران شده بود با این برد دوباره به قلبهای ما برگشت . تیم او با این نمایش خوب مردم ایران را شاد کرد و روز تاریخی ورزش ایران را تکمیل کرد.
 
برد ایران مقابل صربستان

ساعتی پیش ملی پوشان والیبال  در یک بازی درخشان با مقابل صربستان با نتیجه  سه بر یک به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به ۱۵ برساند و در رتبه دوم گروه خود قرار بگیرند.

شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران امشب  در ست های اول، سوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند و در ست دوم ۲۵ بر ۲۲ مغلوب حریف خود شدند.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار با همان ترکیب مسابقه با لهستان شامل سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عادل غلامی، امیر غفور و فرهاد ظریف مسابقه را آغاز کرد.آرمین تشکری، مهدی مهدوی، میلاد عبادی پور و شهرام محمودی از دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند که با نظر سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه ست ها به زمین رفتند.

ملی پوشان ایران در مرحله دوم نیز تیم های آرژانتین، استرالیا و صربستان را شکست دادند و تنها شکست خود در این مرحله برابر لهستان میزبان پذیرفته اند تا در نهایت ۷ پیروزی وتنها  دو شکست نتیجه عملکرد آنان در مراحل اول و دوم هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان باشد.
این روز بزرگ ، مبارک ورزش ایران .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

پخش زنده واليبال فرانسه لهستان,