رفتن به محتوای اصلی

به مدت دو سال با يك خانم معاشقه داشتم

تاریخ انتشار:
یک نت ـ حدود 2سال با خانمي ارتباط داشتم که متاسفانه رابطه به انحراف کشيده شد و تا معاشقه کردن هم پيش رفت.حدود 3 سال است که رابطه ام را با ايشان قطع کرده ام و لکن ايشان همچنان مصر بر ايجاد رابطه مي باشند.امام بنده به پيامک ها و تماس هايشان حدود چندين ماه است که پاسخي نداده ام.آيا اگر بنده به ايشان پيشنهاد ازدواج موقت بدهم به لحاظ انساني و اخلاقي کار درستياست؟ به علاوه اينکه بنده مجرد هستم و به شدت تحت فشار قوه شهوت! در ضمن ايشان باکره اند و احتمال قبول کردن پيشنهاد کم است!
به مدت دو سال با يك خانم معاشقه داشتم

حدود 2سال با خانمي ارتباط داشتم که متاسفانه رابطه به انحراف کشيده شد و تا معاشقه کردن هم پيش رفت.حدود 3 سال است که رابطه ام را با ايشان قطع کرده ام و لکن ايشان همچنان مصر بر ايجاد رابطه مي باشند.امام بنده به پيامک ها و تماس هايشان حدود چندين ماه است که پاسخي نداده ام.آيا اگر بنده به ايشان پيشنهاد ازدواج موقت بدهم به لحاظ انساني و اخلاقي کار درستياست؟ به علاوه اينکه بنده مجرد هستم و به شدت تحت فشار قوه شهوت! در ضمن ايشان باکره اند و احتمال قبول کردن پيشنهاد کم است!

2- بنده دنبال همسر ميگردم و با شرايط دانشجويي من کسي در اين 2 ماه و اندي پيدا نشده. سات يا مرکزي که بتواند کمک کند را اگر مي شنتسصد معرفي کنيد!

ممنون

مشاور (خانم سعیده صفری - )

باسلام برادر گرامی سایت هایی با عنوان همسریابی در کشور ما ایجاد شده ولی متاسفانه با روندی که دنبال می کنند آن را برای ازدواج به هیچ وجه پیشنهاد نمی دهم.

مطمئنا افرادی هم هستند که این شرایط را بپذیرند و با داشتن دوره نامزدی رسمی برای ورود به زندگی مشترک با شما همراه شوند. اما در مورد رابطه با آن خانم، سؤالم از شما این است که بعد از مدت 2 سال آشنایی چرا خود ایشان را برای ازدواج انتخاب نمی کنید؟

ازدواج موقت شرایط خاص خود را دارد، اما چیزی که آن را غیر اخلاقی می کند این است که بسیاری از افراد از آن برای فریب دختر خانم استفاده می کنند به این معنا که با وعده ازدواج موقت و آشنایی بیشتر در این مدت قول ازدواج دائم را می دهند ولی خودشان می دانند که از همان ابتدا هم اینچنین قصدی را نداشتند ، و از عدم آگاهی خانم سوء استفاده می کنند. انجام یا انجام ندادن ازدواج موقت با رعایت شرایط آن به انتخاب خود شماست با این شرط که فردی را که انتخاب می کنید در جریان کامل ماجرا قرار دهید.

موضوع

برچسب‌ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا