رفتن به محتوای اصلی

فولاد، الفتح را فتح کرد

تاریخ انتشار:
یک نت ـتیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل الفتح نخستین ۳ امتیاز این فصل را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد.
فولاد، الفتح را فتح کرد

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل الفتح نخستین ۳ امتیاز این فصل را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد.

فولاد خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فولاد از ساعت 16:30 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه غدیر به مصاف الفتح عربستان رفت که  این دیدار با برتری یک بر صفر فولاد خاتمه یافت. تک گل نماینده ایران را بختیار رحمانی دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بازی با حملات همه جانبه فولاد آغاز شد و در همان لحظات ابتدایی پادووانی دروازه الفتح را تهدید کرد. دقیقه 8 اسماعیل شریفات در مقابل دروازه توپ را به گونه‌ای زد که از خط طولی زمین بیرون رفت.

هر چند الفتح روی یک ضد حمله توسط دوریس سالومو دروازه فولاد را تهدید کرد اما واکنش به موقع مکانی این بازیکن را ناکام گذاشت. لحظاتی بعد نوبت غلامرضا رضایی بود که توپ را در مصاف تک به تک با علی المزیدی دروازه‌بان الفتح  با بی دقتی به بیرون بزند. اسماعیل شریفات باز هم در دقیقه 16 در موقعیتی مناسب توپ را به بیرون زد.

دقیقه 36 باز هم شریفات دروازه الفتح را هدف گرفت و این بار که توپش در چارچوب بود، المزیدی ضربه را مهار کرد. خشونت ترفند بازیکنان الفتح برای اداره لحظات پایانی نیمه نخست بود که حاصل آن کارت زرد برای عبدالله علی بود.

با وجود بازی یکطرفه در نیمه نخست فولاد نتوانست دروازه الفتح را باز کند تا این دیدار در این نیمه و در حالی که باران شدید اهواز آغاز شده بود با تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم باز هم فولاد توپ و میدان را در اختیار داشت. شوت دقیقه 55 بختیار رحمانی تماشاگران را نیم خیز کرد اما المزیدی مانع وارد شدن توپ به دروازه شد. یک دقیقه بعد برخورد ایوب کلانتری با بازیکن الفتح سبب درگیری لفظی بازیکنان دو تیم و وقفه در بازی شد که سرانجام با کارت زرد داور به علی المقهوی و غلامرضا رضایی ماجرا به پایان رسید.

در میان حملات فولاد، الفتح با آوردن مبارک سلطان بجای محمد حیدر به دنبال بهبود شرایط تیمش در میانه میدان بود. با این حال شوت غلامرضا رضایی و دفع ناقص دروازه‌بان الفتح با شوت بدرلو همراه شد که برخورد توپ به دست مدافع حریف یک ضربه پنالتی برای فولاد و یک کارت زرد برای بدر الجمل به ارمغان آورد تا در دقیقه 68 بختیار رحمانی گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

ساسان انصاری بجای شریفات به زمین آمد و بدر الخمیس جای محمد الفهید گرفت تا فولاد برای کنترل بازی و الفتح برای تغییر نتیجه تلاش خود را بیشتر کنند. در ادامه هم چاوز برای فولاد جایگزین سروش رفیعی شد.

در نهایت فولاد به آنچه استحقاقش را داشت دست یافت و یک بر صفر پیروز میدان شد تا با کسب نخستین 3 امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا به امتیاز 4 دست یابد و بعد از الجیش که با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر ایستاده رده دوم جدول گروه B را به خود اختصاص دهد.

منبع : تسنیم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا