رفتن به محتوای اصلی

حبیب گردانی و فرشید طالبی به بازی الاتحاد نمی رسند

تاریخ انتشار:
یک نت ـ حبیب گردانی و فرشید طالبی به بازی الاتحاد نمی رسند
حبیب گردانی و فرشید طالبی به بازی الاتحاد نمی رسند

حبیب گردانی و فرشید طالبی به بازی الاتحاد نمی رسند

 

مجله اينترنتي يك نت :  فریدون مولایی در خصوص مصدومین تیم تراکتورسازی برای رویارویی با تیم الاتحاد عربستان گفت: حبیب گردانی در بازی با نفت تهران از ناحیه مینیسک پای راست دچار آسیب دیدگی شد که خوشبختانه مصدومیت جدی ندارد و تلاش ها روی پای این بازیکن صورت گرفته است. خدا را شکر درمان وی موفقیت آمیز پیش رفته است و هم اکنون زانوی گردانی ورم و درد ندارد و در صدد هستیم این بازیکن بعد از انجام تست های لازم روز یکشنبه آینده وارد تمرینات تیمی شود و بتواند تیم را در بازی های العین و لخویا همراهی کند.

در خصوص وضعیت فرشید طالبی نیز باید گفت، از کشاله این بازیکن MRI گرفته شده است، خوشبختانه مصدومیت جدی در کشاله وی دیده نشده و فقط یک کشیدگی می باشد، روند بهبودی و درمان فرشید طالبی نیز بسیار خوب و منظم ادامه دارد و با این پیشرفتی که شاهد هستیم امیدواریم این بازیکن نیز از یکشنبه هفته آینده وارد تمرینات تیمی شود و به غیر از این دو بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

وی در خصوص وضعیت محمد ابراهیمی اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیت محمد ابراهیمی به پایان رسیده است و همانطور که شاهد بودید این بازیکن در بازی با راه آهن نیز به مدت پانزده دقیقه بازی کرد. قبل از بازی با کادر فنی صحبت کرده بودیم که ابراهیمی را در شرایط بازی قرار دهند که عملکرد نسبتا خوبی را نیز از وی شاهد بودیم.

 

منبع :آناج

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا