فال روزانه 24 / 11 / 1392

یک نت ـ فال روزانه 24 / 11 / 1392
فال روزانه 24 / 11 / 1392

فال روزانه 24 / 11 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید بهترین کار این باشد که در خانه بمانید و استراحت کنید. شاید کارهای بسیاری برای انجام داشته باشید که اگر امروز آنها را انجام دهید، برایتان بهتر است. این کارها می توانند فکری یا جسمی باشند. با دید بازی که امرو زدارید می توانید به خوبی تشخیص دهید در کار خود چه مسایلی را باید در نظر بگیرید و اولویت هرکدام بر دیگری را به راحتی تشخیص دهید. در مورد مسایل عاطفی نیز می توانید بنشینید و با خود فکر کنید در رابطه قبلی خود کجای کارتان اشکال داشته است و برای درست کردن آنها برنامه ریزی کنید. امروز این شانس را دارید تا دوباره در دام اشتباه های پیشین خود گرفتار نشوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

خبری که در مورد شغل یا مدیر خود می شنوید باعث می شود تا کمی در مورد آینده کاری خود دچار تردید شوید. اما نگران نباشید. مساله ای برای شما ایجاد نخواهد شد. شاید حتی در موقعیتی قرار بگیرید که باعث پیشرفت شما شود و تاکنون هرگز تصور آن را نیز نمی کرده اید. البته خوب است در مورد آن فکر کنید، اما امروز تصمیم گیری نکنید. بهتر است بخشی از زمان خود را برای فکر کردن در مورد رابطه عاطفی خود بگذارید. اینکه اکنون در چه وضعیتی است و مشکلات موجود از کجا منشا می گیرند. به تغییرات کلی نیازی نیست فقط باید نگاه خود به برخی مسایل را تغییر دهید و با هم فکری یکدیگر شرایط را کمی تغییر دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز درگیر کاغذبازی یا کارهای اداری هستید که تا اندازه ای برایتان سخت و دشوار است. شاید در این مسیر لازم باشد از یک دوست کمک بطلبید. البته باید دوستی را انتخاب کنید که به خوبی شما و شرایط شما را بشناسد و درک کند تا بتواند راهکار مناسب به شما ارایه دهد. خبرهای خوب مالی به شما خواهد رسید و این مساله باعث شادی بسیار شما می شود. امروز بروید و از عشق خود در مورد رابطه تان بپرسید و ببینید آیا او نیز از این دوستی خوشحال و راضی است! خوب است با هم صادق باشید و اگر مشکلی هست در مورد آن با هم حرف بزنید و برطرفشان کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز انجام برخی کارها و به انجام رساندن برخی کاغذبازی ها شما را خسته می کنند و دوست دارید هرچه سریع تر تمام شوند. اما بدانید این سخت کوشی در آینده بسیار به نفع شما خواهد بود و از مزیت های آن بهره خواهید برد. از منطق و زیرکی درونی خود برای تکمیل کارها بهره بگیرید. با تلاش درست خود می توانید نظر افرای که باید شما را تایید کنند، به خود جلب کنید. امروز شهامت این را دارید تا در رابطه عاطفی خود خجالت را کنار بگذارید و رابطه نزدیک تری با فرد دلخواهتان برقرار کنید. اگر تاکنون با هم جایی نرفته اید یا صحبتی نکرده اید، امروز فرصت خوبی برای این کار است.

فال روزانه متولدین مرداد

کتاب، مقاله و دیگر منابع اطلاعاتی می توانند امروز به شما کمک کنند تا در مورد مسایل متافیزیک و مذهبی اطلاعات ارزشمندی کسب کنید. همه مسایلی که مطالعه می کنید یا می شنوید می توانند در روحیه شما تاثیر بسیار داشته باشند. البته انتظار نداشته باشید همه کارها امروز به خوبی و به طور کامل پیش بروند و همه چیز یکجا تکمیل و انجام شوند. اما از فرصت های امروز بسیار استفاده کنید شاید فردا این انرژی را نداشته باشید. لازم نیست برای بهبود رابطه عاشقانه خود کارهای زیادی انجام دهید. انرژی های امروز شما را به صمیمیت بیشتر می کشانند و می توانید ببینید عشق و عاطفه چگونه راهش را به قلب هر دو شما باز خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

مسایل تجاری و مالی امروز برای شما اهمیت بسیار پیدا می کنند و در نتیجه آن درگیر کاغذبازی ها و کارهای اداری نیز می شوید. لازم نیست همه روز را روی پروژه ای که دارید کار کنید. با آرامش و صبر هم می توان به آن نتیجه رسید. فقط باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید و با زیرکی ذاتی خود، برای انجام کارهایتان برنامه ریزی کنید. امروز رابطه عاشقانه بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. البته این حس را نیز دارید که هیچ عشق و رابطه ای برایتان آن طوری نبوده است که انتظار داشته اید. شاید لازم باشد به نقاظ ضعف رفتاری خود توجه کنید و ببینید اشکال کار از کجاست.

فال روزانه متولدین مهر

امروز درگیر یک سری کاغذبازی و کارهای اداری هستید. همه این مسایل شما را به سمت تغییرات سوق می دهند و از این لحاظ ارزش و اهمیت بسیاری برای شما دارند. از این رو، برای به انجام رساندن آن بسیار مصرانه تلاش می کنید. شاید لازم باشد در این رابطه با دوستی که بسیار به او اعتماد دارید و در مورد همه مسایل زندگی شما می داند، مشورت بگیرید. اگر در این مسیر با موانع و مشکلات مواجه شدید، روحیه خود را از دست ندهید و همچنان به جلو پیش بروید. امروز در مورد مساله خاصی در رابطه عاطفی خود بسیار پیگیر خواهید بود. امروز مسایل جالب و جدیدی در مورد فرد مورد علاقه خود متوجه خواهید شد که به شما کمک می کند تا رابطه تان را بهتر و عمیق تر کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز درگیر مسایل کاری و بیزینسی خواهید بود و در این رابطه درگیر یک سری کاغذبازی هم خواهید شد. در این راه نباید صبر و حوصله خود را از دست بدهید. باید با اشتیاق به جلو پیش بروید. بهتر است فردی را بیابید که در مسیر تحقق خواسته های شما دید خوب و کارشناسانه دارد و از او مشورت بگیرید تا با کمترین مشکل و مانع، بتوانید همه آنچه می خواهید را به دست بیاورید. همیشه نتیجه کار است که اهمیت بسیار دارد. بخشی از روز خود را به فکر کردن در مورد رابطه عاشقانه خود سپری کنید. موانع و مشکلاتی که در این رابطه وجود دارند را بررسی کنید و تا حد امکان سعی در برطرف کردن آنها داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز می توانید در کار، وقت و انرژی خود سرمایه گذاری کنید. شاید زمان زیادی از روز شما درگیر مسایل مربوط به فناوری باشد و از آنها در پیشبرد بهتر کارهای خود بهره بگیرید. در محل کار خود دوستان و همکاران بسیار مشتاق هستند با شما کارهای گروهی خود را انجام دهند و این موجب خرسندی شما می شود. با فکر باز و زیرکی ذاتی، همه امور را به سمت بهتر شدن پیش ببرید. امروز این فرصت را دارید تا در رابطه عاشقانه خود به سمت هیجان مثبت و انعطاف پذیری حرکت کنید. اگر بتوانید در نوع رفتار و تفکر خود تغییراتی ایجاد کنید، واکنش مناسبی نیز از طرف مقابل دریافت خواهید کرد و این موجب صمیمیت بیشتر هر دو طرف می شود.

فال روزانه متولدین دی

امروز فرد یا افرادی به خانه شما می آیند و در مورد مسایل کاری و تجاری با شما صحبت خواهند کرد. البته باید مراقب جملات و واژه هایی که به زبان می آورید باید باشید. ممکن است اگر حواستان نباشد، حرفی بزنید که بحث و مکالمه به سمت بدی هدایت شود و تمرکز شما از روی کاری که باید انجام شود، پرت شود. اما این را بدانید در انتهای مکالمه، نتیجه دلخواه را کسب خواهید کرد و از مزایای آن نیز بهره خواهید گرفت. امروز باید این شهامت را به خود بدهید تا توجهی که لازم است را به فرد وردعلاقه تان القا کنید. شاید در این اواخر آن طور که شایسته بوده، او را تحسین نکرده اید و امروز فرصت خوبی برای بهبود اوضاع است.

فال روزانه متولدین بهمن

اشتیاق و هیجان بسیاری برای انجام کارهای خود دارید و می توانید با انرژی فراوان همه آنها را به انجام برسانید. البته باید مراقب باشید که موانع یا حجم کارهای موجب خستگی شما نشوند. در همه حال تمرکز و انرژی خود را حفظ کنید و با حوصله به سوی هدف و پیشرفت خود پیش بروید. گاهی لازم است به جای انجام هر کاری، منتظر دریافت پاسخ یا واکنش از طرف مقابل باشید. امروز این شهامت را دارید تا در مورد مشکلی که در رابطه عاطفی شما وجود دارد با شریکتان صحبت کنید. این مکالمه می تواند نتیجه بسیار خوب و رضایت بخشی داشته باشد. در انتها از اینکه با حرف آن را به انجام رسانده اید، بسیار خرسند خواهید بود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز مهمان خواهید داشت و همین باعث می شود تا به جان خانه بیفتید و همه را تمیز و آب و جارو کنید. شاید حتی وسایل دکوری بخرید و در گوشه و کنار خانه قرار دهید. البته این را بدانید این کارها خیلی هم مهم نیستند. فردی که به خانه شما می آید می خواهد از حضور شما لذت ببرد و خانه و وسایل آن برایش اهمیتی ندارند. سخت نگیرید. امروز این شهامت را دارید تا در مسایل عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید. شاید لازم باشد برخی از عادت های قدیم خود را کنار بگذارید و به نیازهای شریک عاطفیتان توجه بیشتری نشان دهید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده