گران‌ترین ترکیب بازیکنان در جام جهانی 2014 +عکس

یک نت ـ در لیست گران‌ترین‌های جام جهانی تیاگو سیلوای 29 ساله تنها بازیکنی است که در دو لیگ لالیگا و بوندس لیگا بازی نمی‌کند، همچنین تیم فوتبال بارسلونا با در اختیار داشتن چهار بازیکن گران قیمت از این حیث نیز صاحب رکورد است.
گرانترین بازیکنان جام جهانی 2014

همانطور که می دانید بازیکنان حاضر در جام جهانی فوتبال از نظر قیمت ودستمزد با یکدیگر برابر نیستند، در همین راستا سایت انگلیسی ترانسفر مارکت در گزارشی به معرفی گران‌ترین تیم منتخب جام جهانی پرداخته است، در این لیست اغلب بازیکنان منتخب در دو لیگ بوندس لیگای آلمان و لالیگای اسپانیا بازی می‌کنند. از طرفی همه‌ی بازیکن قرار گرفته شده در این فهرست تنها متعلق به 5 کشور صاحب فوتبال هستند، گفتنی است که اسپانیایی‌ها، برزیلی‌ها و آلمانی هرکدام سه بازیکن گران قیمت را در اختیار دارند و دو بازیکن دیگر این لیست لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی می‌باشند.

نام بازیکنان گران قیمت جام جهانی 2014 برزیل به شرح زیر است:

دروازه بان: گران قیمت دروازه بان این لیست مانوئل نویر است که سایت ترانسفر مارکت ارزش وی را برابر با 31 میلیون یورو قیمت گذاری کرده است، نویر برای تیم بایرن مونیخ توپ می زند.

مدافعین: در این فهرست فلیپ لام مونیخی با قیمتی برابر با 26 میلیون یورو در پست دافع راست قرار گرفته است و مارسلو بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید نیز ارزشی برابر با 22 میلیون یورو دارد، سایت ترانسفر مارکت این بازیکن را در پست دفاع چپ قرار داده است. تیاگو سیلوا وسرخیو راموس مدافعین وسط این لیست هستند که قیمت برآوردی آن‌ها 35 میلیون یورو است.

هافبک‌ها: در این فهرست قیمت هافبک‌ها اندکی از مدافعین بیشتر است، سسک فابرگاس و آندرس اینیستا دو هافبک اسپانیایی این لیست هستند که به ترتیب قیمتی برابر با 44 و 48 میلیون یورو دارند، علاوه بر این دو بازیکن ماریو گوتزه هافبک تیم بایرن مونیخ آلمان با 48 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 برزیل است.

مهاجمین: خط حمله این تیم هم سرشناس تر و هم گران قیمت تر از خطوط دیگر است، در این لیست قیمت لیونل مسی آرژانتینی 106 میلیون یورو برآورد شده است وبنابراین به زعم سایت ترانسفر مارکت این بازیکن گران‌ترین ستاره جام جهانی 2014 برزیل است، پس از لیونل مسی ارزش کریستیانو ررونالدو بازیکن سال جهان در حدود 88 میلیون یورو برآورد شده است، ازطرفی ارزش نیمار نیز برابر با 52 میلیون و هشتصد هزار یورو می‌باشد.

در لیست گران‌ترین‌های جام جهانی تیاگو سیلوای 29 ساله تنها بازیکنی است که در دو لیگ لالیگا و بوندس لیگا بازی نمی‌کند، همچنین تیم فوتبال بارسلونا با در اختیار داشتن چهار بازیکن گران قیمت از این حیث نیز صاحب رکورد است.

گرانترین ترکیب بازیکنان جام جهانی 2014

برای مشاهده آخرین اخبار به صفحه اخبار جام جهانی بروید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده