اگر پوشش من باعث گمراهي مرد ها ميشود به آنها بگویید چشم هایشان را درویش کنند

یک نت ـ یکی از جواب هایی که بد حجاب ها می‌دهند این است که: اگر نوع پوشش من باعث می‌شود که جوان ها و مردها گمراه شوند به آنها بگویید چشم هایشان را درویش کنند نه اینکه من خودم را محصور کنم.
 پوشش زن, گمراهي مرد , چشم , درویش,www.google.com

یکی از جواب هایی که بد حجاب ها می‌دهند این است که: اگر نوع پوشش من باعث می‌شود که جوان ها و مردها گمراه شوند به آنها بگویید چشم هایشان را درویش کنند نه اینکه من خودم را محصور کنم.

در جواب این نوع حرف ها باید بگوییم که:

اولا این حرف مثل کسی است که در روز بارانی در کوچه ها تند براند و عابر پیاده را خیس کند و به او بگوییم که لا اقل به بچه ها و پیرمرد و پیرزن ها رحم کن و یواش برو و مراعات کن. شخص بگوید چرا یواش برانم آنها بیرون نیایند!!!

که خداوند دید که در رابطه بین مرد و زن این زن است قدرت بیشتری دارد بر اینکه جلوی فساد را بگیرد و این زن است که در کنترل رابطه قوی تر است بخاطر همین به این زن گفته حجاب داشته باش.

و همچنین باید بگوییم که حجاب حصر شخص نیست بلکه محبت شخص است. چطور؟

حجاب محبت زن به هم‌نوع و مردهاست به این گونه که زنی که زیبا و کمالات دارد اگر در خیابان بیاید اول اینکه زن های دیگر که زیبایی ذاتی و به اندازه او ندارد را به رقابتی می‌کشاند که باعث شکست بقیه زنها و هم چنین باعث از بین رفتن روحیه و اعصاب دیگر زنها می‌شود و دوم اینکه باعث می‌شود زن های دیگر (مخصوصا پا به سن گذاشته ها) ترس از دست دادن مرد‌های زندگیشان را داشته باشند چرا که یکی از جذبه های زن زیبایی است و مرد را می‌تواند مسحور خود بکند

همچنین محبت به مردهاست همانطور گفتیم در کنترل رابطه بین مرد و زن، مردها بسیار ضعیف تر هستند نسبت به زن ها و زن با رعایت حجاب به زندگی مرد کمک میکند.

البته یک جواب اساسی و مهم است که بقیه جواب ها زیر مجموعه آن قرار میگیرد این است که حجاب یک مساله شخصی نیست بلکه یک مساله اجتماعی است.

l

منبع :jonbeshnet.ir

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

آخه اينم شد توجيه خجالت داره