آشنایی با جلادی که 90 زن را برای جهاد نکاح فرستاد+تصاویر

یک نت ـ آشنایی با جلادی که 90 زن را برای جهاد نکاح فرستاد+تصاویر
 آشنایی با جلادی که 90 زن را برای جهاد نکاح فرستاد+تصاویر

به گزارش بولتن؛ «چچن» کشوری که اسمش این روزها در اخبار خاورمیانه و آمریکا خیلی شنیده می شود؛ شاید اسم "عمر چچنی" و "مسلم چچنی" این روزها از خودِ چچن معروف تر باشد!

اولی که سرکرده معروف "داعش" (دولت اسلامی عراق و شام) وابسته به القاعده بود که به ضربه گلوله نیروهای واحدهای حمایت از ملت کرد به هلاکت رسید. 

و دومی مشهور به "ابو ولید" خشن ترین جنگجوی "جبهه النصره" تحت شبکه القاعده که سر 378 نفر سوری رو شخصا بریده بود! عملیات سربریدن طرفداران نظام سوریه در سراسر مناطق تحت کنترل شورشیان به مسلم واگذار می شده! و گاهی این مسلم چچنی دهها کیلومتر سفر می کرده تا سر یک شهروند نگون بخت سوری را که به دست شورشیان افتاده از تن جدا کنه!

پس از مدتی از ارسال 90 زن چچنی برای «جهاد نکاح» در سوریه رییس جمهور چچن مجبور به موضع گیری رسمی درباره بحران سوریه شد 

چچنی ها که از قدیم الایام اسطوره شجاعت، انتقام، خشونت (و به طور خاص یکی از پر افتخار ترین جنگجوها در مبارزه با فاشیسم در جبهه شوروری و فرانسه بالاخص در جنگ لنینگراد) و در یک کلمه "مرد جنگ" بودند این بار به گفته «رمضان قدیراف» رییس جمهور چچن شجاعتشان در جنگ با فریب تحریک شده بود!

"اکثر کسانی که به جنگ علیه نظام سوریه رفته اند به وسیله سایت‏های اینترنتی شستشوی مغزی شده اند. به آنها وعده بهشت می دهند و با فریب دادن آنان، دلیری و شجاعتشان به جنگ تحریک می کنند")

رییس جمهور چچن همچنین گفته بود: "آنها با فریب جوانان ساده لوح چچنی به خواسته های کثیفشان می رسند و وقتی هم که آنها حقیقت را می‏فهمند و قصد بازگشت دارند برای برگشتن آنها به کشورشان شرایط را فراهم نمی کنند .... در سوریه چیزی به نام جنگ مقدس وجود ندارد. جنگ واقع شده در سوریه هیچ مفهومی ندارد"

عامل بعدی معروفیت چچن، تیمور لنگ و جوهر سارنایف 26 و 19 ساله متولد چچن بودند که به عنوان مظنونان بمب گذاری بوستون و در جریان تیراندازی نیروهای پلیس آمریکا در منطقه واترتاون کشته و زخمی شدند. جوهر سارنایف 19 ساله که برادر تیمور لنگ است، توانست از جریان این تیراندازی فرار کند اما پس از 24 ساعت جستجوی خانه به خانه در این منطقه در حالی که در شرایط بد جسمانی به سر می برد و زخمی شده بود، بازداشت شد.

طبق ادعای FBI وی در زمان بازداشت مواد منفجره به بدن خود بسته بود!

رمضان قدیرف در واکنش به این مساله در بیانیه خود به زبان روسی گفت: "آنها در آمریکا بزرگ شده‌اند و تمایلات و رفتارها و عقاید آنها در آمریکا شکل گرفته است. لازم است که ریشه‌های این عمل شیطانی را در آمریکا پیدا کرد."

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده