گران قیمت ترین سیگارهای دنیا +تصاوير

یک نت ـ گران قیمت ترین سیگارهای دنیا +تصاوير
 گران قیمت ترین سیگارهای دنیا +تصاوير

سیگار برای بسیاری از مردم، بدون توجه به سن، جنسیت و موقعیت اجتماعی، نوعی سرگرمی محسوب می شود و اغلب سیگاری ها سیگارهای نرمال و کلاسیک دود می کنند که ارزانتر از بقیه هستند. سیگار معمولاً به قدرت و ثروت ربط داده می شود، و البته ثروتمندان در این مورد نیز انتخاب های خاص خودشان را دارند. در واقع، این سرگرمی می تواند بسیار گران تمام شود و افرادی که برای اولین بار برچسب قیمت بعضی برندها را می بینند شوکه می شوند. بدون شک سیگارهای کوبایی در لیست گران قیمت ترین سیگارها جای می گیرند. ولی باید توجه داشت که بیشتر محصولات کوبا در ایالات متحده غیرقانونی هستند. لیستی از گران قیمت ترین سیگارهای دنیا را تهیه کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید:

 

10. پادرون سری 1926 (Padron Serie 1926 Cigars)

30 دلار
 

وقتی خوزه اورلاندو، مؤسس این کمپانی تولید سیگار به سن هشتاد سالگی رسید، این سری از سیگارها به افتخار او معرفی شدند. هر جعبه از این سیگارها هشت نخ سیگار دارد و به قیمت 30 دلار فروخته می شود.

9. کوهیبا اسپلندیدو (Cohiba Espléndido)

34 دلار
 

این برند مشهور کوبایی در دهه شصت پایه گذاری شد و محصولات آن در هاوانای کوبا تولید می شوند. محصولات آن در جعبه ها 25 تایی یا بسته های سه تایی موجود است. قیمت جعبه ها از 92 دلار تا 750 دلار است.

8. استرادیواریوس (Stradivarius)

34.70 دلار
 

این سیگار معمولاً در جعبه های 10 تایی موجود است. در کارخانه تنباکوی مکان های مختلف مانند مکزیک و جمهوری دومینیکن را با هم مخلوط می کنند و محصولی با طعم متمایز تهیه می کنند.

7. لوئیکس (Louixs)

50 دلار
 

منتقدین این سیگار را مرغوب ترین سیگاری که می توان با پول خرید می دانند. کمپانی سازنده آن، گلدوین متروپولیتن است و معمولاً به صورت تک نخ فروخته می شود. طول این سیگار 15 سانتیمتر است.

6. آرتورو فوئنته اوپوس (Arturo Fuente Opus X BBMF)

55 دلار
 

این سیگار قطعاً مخصوص کلکسیونرها است. بخاطر تقاضای بالا معمولاً هر جایی پیدا نمی شود.

5. پادشاه دانمارک (King of Denmark)

75 دلار
 

این سیگار معمولاً سفارشی درست می شود. کمپانی آن روزانه فقفط 30 نخ سیگار تولید می کند و آن را با فویل طلایی و به نام مشتری می پیچد. این سیگارها را می توان با تاج الماس، طلا و نقره به قیمت 4500 دلار، شخصی سازی کرد.

4. دون آرتورو گران انیورزاریو (Don Arturo Gran AniverXario)

78 دلار
 

این سیگار در سال 2001 اختراع شد ولی در سال 2008 توزیع شد. رئیس کمپانی آن که کارلیتو فوئنته نام دارد، این برند سیگار را به یاد پدرش آرتورو پایه گذاری کرد. هر بسته 46 نخی آن، 7500 دلار است.

3. آرتورو فوئنته اوپوس A (Arturo Fuente Opus X "A”)

79 دلار
 

این کلکسیون سیگار یکی از نایاب ترین های بازار است. قد هر نخ آن 23 سانتیمتر است. مدل A آن به صورت تک نخ و در فروشگاه های منتخب دنیا فروخته می شود.

2. کوهیبا بهیکه (Cohiba Behike)

470 دلار
 

این سیگار اولین بار در سال 2006 وارد بازار شد و کمپانی فقط 100 نخ از آن تولید کرد. در حال حاضر قرار است مدل های مختلفی از همین سیگار تولید شود که قیمت ارزانتری داشته باشند.

1. اژدهای سیاه گورکا (Gurkha Black Dragon)

1150 دلار
 

این برند گرانترین سیگارهای دنیا را دارد. طول هر نخ آن 21.5 سانتیمتر است. جعبه های استخوانی آن با دست کنده کاری می شوند. بسیار نایاب است و فقط در فروشگاه های برگزیده دنیا پیدا می شود. نام گورکا، لقب مردم نپال است.

منبع:برترین ها

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده