با اين جارو سلامت موها يتان را به دست آوريد+تصاوير

یک نت -کارشناسان پوست و مو اعتقاد دارند ریزش روزانه 100 تار مو طبیعی است و خطری کسی را تهدید نمی کند. این میزان باعث می شود تا سلامت دیگر موها تضمین شده باشد و غذای کافی به آن ها برسد.
با اين جارو سلامت موها يتان را به دست آوريد+تصاوير

 ریزش مو امری طبیعی است و هر انسانی روزانه آن را تجربه می کند. این حالت ممکن است دلیل مختلفی داشته باشد اما در اکثر مواقع به صورت طبیعی رخ می دهد.

"جو شینگ یون" طراحی است که به تازگی وسیله ای جدید و کاربردی برای حل مشکلات مو درست کرده است. این وسیله کمک می کند تا موها را خشک کرده و همچنین موهای خراب یا ضعیف را از میان آن جدا کنید و دیگر نگرانی خاصی در مورد آنها نداشته باشید.

 

این جارو برقی مو به گونه ای کار می کند که شما قادر هستید ابتدا موها را خشک کرده و سپس با استفاده از جارویی که در دسته آن تعبیه شده بار دیگر مو را سنجیده تا مواردی مانند: موهای ضعیف، موخوره ها و... از میان موهای سالم شناسایی و جدا شوند.

این دستگاه ساده شاید به نظر یک سشوار ساده باشد اما کاری پزشکی و البته سالم انجام می دهد. این وسیله راهی است برای افزایش سلامت مو و بادوام کردن آن ها است. این جارو برای سال 2015 احتمالا به تولید انبوه خواهد رسید. 


 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده