قصد ازدواج دارم اما قسمت نمی شود

من دختري 40 ساله هستم و قصد ازدواج دارم اما هيچ وقت اين موقعيت برايم درست نميشود و همه ميگويند كه بخت من بسته شده دعاهايي كه در مفتاح براي باز شدن بخت هست را انجام داده ام
نگاه شهواني به عكس كتاب هاي درسي

یک نت ـ من دختري 40 ساله هستم و قصد ازدواج دارم اما هيچ وقت اين موقعيت برايم درست نميشود و همه ميگويند كه بخت من بسته شده دعاهايي كه در مفتاح براي باز شدن بخت هست را انجام داده ام اما همچنان بخت من بسته ميباشد ميگويند اگر يه بار با شخصي صيغه شود راهكاري براي باز شدن بخت ميشود حال ميخواهم به مدت يك ساعت با شخصي صيغه شود بايد چكار كنم؟

پاسخ:

غالب آنچه امروزه میان مردم در باره بسته شدن بخت شایع است، بی اساس است؛ زیرا سرنوشت انسان‌ها در دست خدا و در گرو عمل انسان ها است. این که بخت کسی را بسته اند، اعتقادی عوامانه است که بیش تر به افکار روانی، تخیلات، سوء ظن‌ها و مشکلات موجود در رفتار آن ها مربوط است.

خواهر گرامی! با توجه به عواملی که سن ازدواج را افزایش داده و موانعی که بر سر راه ازدواج وجود دارد، نباید عدم توفیق در ازدواج را به بسته شدن بخت و یا سحر و جادو و طلسم و مانند آن نسبت داد؛ زیرا به سر انجام نرسیدن خواستگاری ها، یکی از مشکلات رایج در جامعه امروزی است و علل خاص خود را دارد؛ چرا که همه ما در پیرامون خود شاهد دخترهایی بسیار شایسته‌ای هستیم که به هر دلیلی موفق به ازدواج نشده اند.

بنابراین:

اول این که: ذهن تان را به سوی بسته شدن بخت و سحر و طلسم و مانند آن نبرید . علت تأخیر ازدواج را به آن منحصر نکنید.

دوم آن که : لازم است به نکات مهم زیر توجه نمایید و در آن تأمل کنید:

1. موانع باطنی را با اموری مانند صدقه و استغفار و ...، برطرف نمایید.

2. متأسفانه برای ما ننوشته اید آیا تاکنون خواستگاری داشته اید یا نه؟ و اگر پیش تر خواستگاری داشته اید و آمده، چرا زمینه برای ازدواج تان فرهم نشده است؟ درصورت دوم، لازم است با بازنگری موانع ظاهری را در پرونده‌های قبلی خواستگاری شناسایی کنید و ببینید چه عواملی موجب محقق نشدن ازدواج و به هم خوردن آن بوده است. آن ها را برطرف نمایید؛ به عنوان مثال، به برخی از جنبه های منفی توجه کنید:

- دختری که از موضع بالا با خواستگارش صحبت می کند و بسیار کمال گرا سخن می گوید.

- دختری که زیاد رمانتیک فکر می کند.

- دختری که زیاد شرط و شروط می گذارد.

- دختری که طرف مقابل را زیاد سؤال پیچ می کند.

و ... . همه این ها دافعه در طرف مقابل ایجاد می‌کند و سبب محقق نشدن ازدواج و تأخیر در آن می شود.

سوم این که: اگر چه بخشی از سحر و طلسم واقعیت دارد و امری پذیرفتنی است، ولی همان گونه که در بالا متذکر شدیم، بیش تر این گونه باورها (شانس و اقبال، بخت و ستاره یا سحر و جادو و طلسم) که در مردم وجود دارد، نه پایه و اساس عقلی و علمی دارد و نه دینی . این قبیل امور، دکان بازاری است که برخی شیادان سود جو از کثرت مشکلات مردم و یا از عدم آگاهی آنان سوء استفاده می کنند.

در هر صورت، به نظر می رسد که تأخیر ازدواج تان، ربطی به سحر و طلسم ندارد و باید در اموری دیگر علل آن را جویا شوید. در صورت تمایل، می توانید در خصوص علل تأخیر در ازدواج تان بیش تر بنویسید تا راهنمایی های لازم ارائه شود.
خواهر گرامی!

گرچه یکی از راه حل های فوری برای کنترل شهوت و حفظ پاکدامنی، ازدواج موقت است، اما اقدام به ازدواج موقت برای بازشدن بخت، مطلب صحیحی نیست. البته با توجه به سن تان و شرایط جامعه می توانید برای برای کنترل شهوت و حفظ پاکدامنی، به ازدواج موقت روی آورید؛ اما متأسفانه اجرايي کردن آن، کار آسانی نیست. جاهای مورد اطمینانی برای ازدواج موقت نمی شناسیم تا شما را راهنمايي کنیم. اما اگر خودتان فرد مناسب و مورد اطمینانی می شناسید، می توانید با اطلاع والدین و با مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج، اقدام به ازدواج موقت نمایید.

در عین حال، توصیه می کنیم :

خانه بخت را منحصر در ازدواج ندانید . همه تخم مرغ های خوشبختی را در سبد ازدواج نچینید . همه برگه های زندگی را در موضوع ازدواج خرج نکنید . چه بسا زنان بسیار تأثیرگذاری در جامعه بوده اند که در پرتو تحصیل، کار و ...، به خانه خوشبختی و بخت واقعی خود راه یافته اند. بنابراین، تمرکز ذهنی خود را از مسئله ازدواج به امور مثبت دیگر ببرید. به هیچ عنوان اجازه ندهید ازدواج تمام فضای ذهنی شما را اشغال کند.

امیدواریم هر چه زودتر مقدمات ازدواج دائم شما فراهم گردد و از این مشکل رها شوید.

منبع : سايت پاسخگو

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده