رفتن به محتوای اصلی

کوچکترین آکواریوم جهان + عکس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ کوچکترین آکواریوم جهان / امروزه آکواریوم های بزرگ با انواع آبزیان یکی از جاذبه های گردشگری بسیاری از شهر ها و باغ وحش های دنیا هستند اما یک آکواریوم خاص وجود دارد که شاید از همه آنها جذاب تر باشد.
کوچکترین آکواریوم جهان + عکس

"آنانولی کننکو" هنرمند روس که در ساختن اشیا مینیاتوری تبحر دارد یک آکواریوم مینیاتوری درست کرده که عنوان کوچکترین آکواریوم دنیا را از آن خود کرده. این آکواریومبا ابعاد 30 در 24 در 14 میلی متر تنها گنجایش ده قطره آب دارد و جالب اینجاست که در آن از سنگها و گیاهان تزئینی دریایی هم استفاده شده است.

این آکواریوم مانند نمونه های بزرگتر از یک فیلتر تصفیه آب مینیاتوری هم برخوردار است و سازنده آن یک توری مینیاتوری هم ساخته تا بتوان با آن ماهی ها را گرفته و آب آکواریوم را تمیز کرد.

 

اما بچه ماهی را می توان در ده قطره آب جا داد؟ این آکواریوم مینیاتوری میزبان دائمی هیچ ماهی ای نیست بلکه تنها برخی از انواع بچه ماهی ها در آن جا می شوند که پس از رشد آنها را باید از این مهد کودک ماهیان به آکواریوم بزرگتری منتقل کرد.

 

شاید شما هم به داشتن چنین اکواریومی علاقه داشته باشید اما باید بدانید که نگهداری از آن دستکمی از یک آکواریوم بزرگ ندارد و مواظبت از بچه ماهی ها از ماهی های بزرگ هم سخت تر است. شاید اندازه کوچک این آکواریوم باعث شود که حتی جای آن را فراموش کنید، یا با یک ضربه ناگهانی ماهی ها و آکواریوم عزیزتان را از بین ببرید!

دیدگاه‌ها

محيا 1393/06/11 - 14:53

چه ماهي هاي ريزي كوچول موچولو ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا