وقتی گوشی موبایل جلیقه ضدگلوله می شود +عکس

یک نت ـ سالانه افراد زیادی هستند که بر اثر امواج تلفن همراه دچار مشکلات و بیماری های مختلف می شوند از این رو تلفن همراه می تواند وسیله ای کشنده و مخرب برای سلامتی انسان باشد اما به هر ترتیب می تواند در شرایط سخت به کمک انسان آید.
 وقتی گوشی موبایل جلیقه ضدگلوله می شود +عکس

تلفن های هوشمند و همراه از جمله دستگاه هایی هستند که همیشه در جیب کت یا شلوار می توان آن ها را پیدا کرد چرا که باید دسترسی باشد. همین محل قرار دادن تلفن همراه می تواند سرنوشت مرگ و زندگی انسان را تغییر دهد.

یک کارگر پمپ بنزین در آمریکا جان خودش را مدیون تلفن همراهی است که در جیب تی شرت قرار داده بود. چند روز پیش، دو سارق برای خالی کردن دخل پمپ بنزین وارد ایستگاه می شوند ولی بعد از آنکه نتوانستند چیز خاصی بدزدند یک تیر به کارگر بیچاره زندند و از محل حادثه گریختند.

 

پس از شلیک گلوله سارقین خیال میکردند کارگر پمپ بنزین مرده است اما غافل از آنکه تلفن همراه او توانسته بود تیر را مهار کرده و حالا سالم و سرحال به زندگی خود ادامه می دهد. این کارگر تلفن همراه خود را درون جیب لباسش گذاشته بود که مانع از عبور گلوله شد.

پلیس منطقه فلوریدا اعلام کرده است که این کارگر در حال حاضر تنها از مشکلات درونی رنج می برد و گلوله ضربه سختی به ستون فقرات و قفسه سینه او وارد کرده است همچنین دوربین های امنیتی چهره سارقین را نشان داده است و پلیس به دنبال دستگیری آنها است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده