رفتن به محتوای اصلی

با اين نرم افزار سرعت مرورگر فايرفاكس و كروم خود را سه برابر كنيد + دانلود

تاریخ انتشار:
یک نت ـ SpeedyFox – آیا سرعت مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم شما کاهش پیدا کرده ؟ توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس و کروم می شود.
با اين نرم افزار سرعت مرورگر فايرفاكس و كروم خود را سه برابر كنيد + دانلود

SpeedyFox – آیا سرعت مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم شما کاهش پیدا کرده ؟ توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.مرورگر  موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری  استفاده از فایر فاکس و کروم می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox:رایگان و کم حجم بودن نرم افزارتقویت راه اندازی فایرفاکس و کروم تا ۳ برابرعملیات سریع تر با کو کی هایکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکسسرعت نرم افزار در انجام کاربدون احتیاج به نصبو …..

 

لطفا براي دانلود اينجا كليك كنيد

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا