فـال روزانـه - Daily Omen دوشنبه 92/07/29

یک نت ـ فال, فال روز, فـال روزانـه, فال روزانه دوشنبه 29 مهر 1392 , فال 29 مهر 1392 , فال امروز 29 مهر 92 , فال روزانه 29 مهر, فال روزانه بیست و نهم مهر 1392 , فال بیست و نهم مهر 92 , فال دوشنبه 92 مهر 92 , امروز بیست و نهم مهر 92 , Daily Ome
 فـال روزانـه - Daily Omen دوشنبه 92/07/29

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بهترین زمان برای رفتن است. اگر کسی هست که شما را آزار می دهد یا باعث ناامیدی شما شده است، امروز بهترین فرصت برای بخشیدن و رها کردن او است. حسادت و غبطه خوردن دردی از شما دوا نمی کند. اجازه ندهید این احساسات باعث عقب ماندن شما از زندگی بشوند. اگر امروز قرار گذاشته بودید با او بیرون بروید، بروید اما اگر این طور نبوده فراموش کنید و به خود و آرزوهای خود فکر کنید. امروز باید سعی کنید آرام باشید و در برخی موارد حتی مرموز عمل کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز زمان مناسبی برای خرید نیست. شما خریدهای بی جهت و از روی هوسی انجام خواهید داد که فردا پشیمان می شوید. بهتر است این پول را صرف مشکلات دیگر زندگی خود کنید. بهتر است از زمان خود برای تمرکز روی مشکلات خود استفاده کنید تا بتوانید راهکار مناسب برای آنها بیابید. یوگا یا مراقبه ورزش های بسیار مناسبی برای امروز هستند. امروز از نظر احساسی در اوج هستید و می توانید لحظه های بسیار خوبی با نامزد خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بسیار حساس هستید. بینش و قدرت درونی شما امروز افزایش می یابد و می توانید به خوبی حرف های راست را از دروغ تشخیص دهید. از این فرصت استفاده کنید و در مورد مطلبی که مدت ها می خواهید صحبت کنید با نامزد خود حرف بزنید. شما و دوست یا شریک زندگیتان امروز بسیار با یکدیگر هم عقیده هستید و این باعث می شود تا روز خوبی در پیش داشته باشید. البته خیلی رویاپردازی نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز حس و حال خوب و انرژی بالایی دارید. باید منتظر افراد بسیاری در خانه خود باشید زیرا ملاقات کننده دارید. امشب مهمانان از صاحبخانه شاد و خونگرم و صمیمی همچون شما لذت خواهند برد. با لبخند برای مهمانان جوک تعریف می کنید و باعث می شوید به همه خوش بگذرد. امروز از نظر احساسی آسیب پذیر هستید. شاید اختلاف نظر جزئی با نامزد خود پیدا کنید که منجر به مطرح کردن انتقاد بشود. اما این احساسات پایدار نیستند و خیلی زود از بین خواهند رفت.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بهترین زمان برای مراقبه و مدیتیشن است. سعی کنید تا حد امکان خود را از مسایل و مشکلاتی که باعث ناراحتی شما شده اند فاصله بگیرید. برای این منظور می توانید خرید یا رستوران بروید. امروز این فرصت رادارید تا در مورد مشکلات خود صحبت کنید. بهترین کار این است در خانه نمانید. باید با احتیاط کامل رفتار کنید تا موجب آزردگی کسی نشوید. انرژی های امروز به گونه ای هستند که همه در مرز هیجانات خود قرار دارند و کوچک ترین حرف یا رفتاری می تواند موجب ناراحتی آنها بشود.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز خلاقیت و نوآوری شما در اوج خودش است به طوری که نمی توانید روی کارها و زندگی اجتماعی خود تمرکز کنید. از این فرصت استفاده کنید. هر هنری که دوست و در آن استعداد دارید را از سر بگیرید. نقاشی، نویسندگی یا ... از حس لطیف و خلاقیت بالای امروز خود نهایت استفاده را ببرید. امروز احتمالا شاهد حرکت های مثبتی خواهید بود. امروز آن شهامتی که مدت هابه دنبال آن بوده اید را به دست خواهید آورد. پس تلفن را بردارید و به کسی که دوستش دارید زنگ بزنید. مطمئن باشید از این کار خوشحال خواهید شد.

فال روزانه متولدین مهر

حواستان باشد که امروز جنگل را برای یک درخت از دست ندهید. منظور این است که فرصت های بزرگ را برای یک فرصت کوچک از دست ندهید. گاهی لازم است چیزی را از دست بدهید تا بتوانید به مواردی که واقعا ارزش دارند برسید. آینده نگر باشید. امروز از نظر عاطفی دچار مشکل و ناراحتی خواهید بود. نه اینکه اتفاق بدی پیش بیاید. بلکه شما از حرف یا رفتار نامزد خود دل‌آزرده می شوید و این باعث ناراحتی می شود. امروز تا غروب نمی توانید حتی یک لبخند کوچک به لب بیاورید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در نتیجه فشار کاری زیاد دچار سردرد و سرگیجگی می شوید.  احساس می کنید به هیچ وجه نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید. اطرافیان به طور مدام سوال های خود را تکرار می کنند و شما حتی نمی توانید پاسخ آنها را بدهید. از این مساله ناراحت نشوید. آنها خیلی این قضیه را جدی نمی گیرند. آرام باشید و اجازه ندهید این سردردها روز شما را خراب کنند. از نظر احساسی امروز بسیار برای شما خوب است. کسی که مدت ها منتظرش هستید امروز این شهامت را می یابد تا با شما در مورد احساسات خود حرف بزند. این می شود مقدمه ای برای آغاز یک رابطه زیبا.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید منتظر خبر از افرادی باشید که مدت های طولانی از آنها بی خبر بوده اید. یک فنجان چای برای خود تهیه کنید و منتظر بنشینید. امروز با یاد روزهای قدیم و سال های گذشته خود لحظه های شاد و آرامی را سپری خواهید کرد. برای لذت بردن از این حس با تمام وجود، تلفن را بردارید و به دوستان قدیم خود زنگ بزنید. مطمئن باشید حرف های بسیار برای گفتن دارید و دوستان شما از شنیدن آنها خوشحال خواهند شد. امروز این فرصت را دارید تا نگاه کسی که مدت ها منتظر توجه او بودید را به خود جلب کنید. می توانید از این فرصت استفاده کنید و به او پیشنهاد دوستی بدهید.

فال روزانه متولدین دی

باید در برابر کسی که دوستش دارید کمی صبور باشید. او امروز شدیدا به توجه شما نیاز دارد و باید این توجه را به او نشان بدهید. بهتر است اولویت های امروز خود را روی این مساله بگذارید. به این فکر کنید همسر یا نامزد شما عزیزترین فرد در زندگی شما است و اگر به او توجه نکنید، به که می خواهید توجه کنید. هر زمانی که شما هم به توجه و کمک نیاز داشتید آنها در خدمت شما خواهند بود. اگر مدت ها است با همسر خود بحث و بگومگو دارید، امروز این اختلاف بالا می گیرد. نباید ساکت بمانید از انرژی های امروز استفاده کنید و همه مشکلات را شفاف سازی کنید.  

فال روزانه متولدین بهمن

امروز قدرت درک و تشخیص بالایی دارید و به خوبی می توانید امیدها و آرزوهای دیگران را برایشان برآورده کنید. این قدرت از نظر اجتماعی بسیار به نفع شما می شود. به طور مثال، زمانی که کسی به چیزی فکر می کند شما می توانید ذهن او را بخوانید و خواسته هایش را در حد امکان برایش برآورده کنید. البته روی احساسات دیگران دوئل نکنید.  انرژی های امروز  می توانند همچون تسریع کننده رابطه عاشقانه شما باشند. امروز متوجه فردی خواهید شد که مدت ها است شما را دوست دارد. شما نیز از این مساله استقبال می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به وضوح نیاز مبرم خود به ورزش را حس خواهید کرد. همان قدر که به کار خود اهمیت می دهید و از آن لذت می برید، باید سعی کنید ذهن خود را پرورش دهید و کمی هم خلاقیت داشته باشید. شاید لازم باشد کمی مرخصی بگیرید و با نقاشی یا کارهای هنری خود را سرگرم کنید. اگر نامزد شما همچون کودک رفتار می کند شاید به دلیل انرژی های امروز باشد. مسلما این رفتار چندان جالب و قابل تحمل نیست اما خیلی نگران نشوید این حس از بین می رود و غروب شادی در کنار هم خواهید داشت.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده