فال روزانه شنبه 13 مهر 1392

یک نت ـ امروز از نظر جسمی و روحی احساس بسیار خوبی دارید و مسایل مالی و کسب و کار شما یک تغییر بسیار خوب خواهند داشت که باعث خوشحالی شما می شوند. به طور مثال، شاید قراردادی را امضا کنید و به واسطه آن یک گام به جلو بردارید. از نظر عاطفی نیز بسیار خوشحال خواهید بود و اگر فرزندی دارید، مطمئن باشید امروز از بودن در کنار او بیشتر از هر زمانی لذت خواهید برد. امروز بهترین زمان برای برنامه ریزی برای آینده و تعیین هدف های بزرگ است. دست به کار شوید.
 فال روزانه شنبه 13 مهر 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از نظر جسمی و روحی احساس بسیار خوبی دارید و مسایل مالی و کسب و کار شما یک تغییر بسیار خوب خواهند داشت که باعث خوشحالی شما می شوند. به طور مثال، شاید قراردادی را امضا کنید و به واسطه آن یک گام به جلو بردارید. از نظر عاطفی نیز بسیار خوشحال خواهید بود و اگر فرزندی دارید، مطمئن باشید امروز از بودن در کنار او بیشتر از هر زمانی لذت خواهید برد. امروز بهترین زمان برای برنامه ریزی برای آینده و تعیین هدف های بزرگ است. دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با کمک یک بزرگ تر یا فردی که تجربه بیشتر از شما دارد می توانید بر سختی های اقتصادی و مشکلات کاری فائق بیایید. توصیه ها و مشاوره این فرد به شما کمک می کند تا آینده روشن تری و کاربردی تر برای خود بسازید و برنامه ریزی صحیحی داشته باشید. امروز کمتر از همیشه به احساسات خود اجازه دخالت می دهید. درک درونی شما در این زمینه بسیار به شما کمک خواهد کرد. از نظر احساسی نیز باید رویدادهای ناگوار و بحث های موقتی و گاه و بیگاه را در زندگی فراموش کنید و برای رابطه خود ارزش و احترام بیشتری قایل شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در خلال جست‌وجوهای خود به اطلاعاتی دست پیدا می کنید که مدت ها به دنبال آن بوده اید. امروز ممکن است از شغل یا مهارت مدیریت مالی خود برای کمک به یک دوست یا گروهی از دوستان استفاده کنید. شما حرف ها و اطلاعات زیادی برای گفتن دارید. شما مهارت های کلامی خوبی هم دارید و می دانید چگونه از کلمات به نفع خود و شرایط خود استفاده کنید. اما همه توان شما برای اغوا کردن و تحت تاثیر قرار دادن فردی که او را دوست دارید موثر نخواهد بود و حرف زدن شما همچون آب در هاون کوبیدن، بی نتیجه خواهد بود. اگر کمی چرب زبانی را کنار بگذارید و واقعا و از ته دل به طرف مقابل ابراز محبت کنید، مطمئن باشید او نیز صداقت شما را درک خواهد کرد و رابطه بهتری با هم خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر

همه تلاش هایی که در طول چند هفته گذشته در زمینه کاری خود انجام داده اید، امروز سرانجام به نتیجه خواهد رسید. امروز از نظر مالی و کاری در موقعیت بسیار خوبی قرار دارید و به خوبی می توانید برای آینده شغلی خود برنامه ریزی کنید. همه نگرانی های مالی شما امروز از بین خواهند رفت و با ذهن باز می توانید برای موقعیت ها بالاتر و شغل های مناسب تر برای خود تصمیم گیری کنید. امروز احتمالا قراردادی را امضا خواهید کرد که به نفع شما است. همین خوشحالی ها باعث می شود تا هنگام غروب، دست نامزد خود را بگیرید و او را به رستورانی شیک و رمانتیک ببرید و با شاخه ای گل رز خبرهای خوب را یک به یک به او گزارش دهید. از انرژی های مثبت و لحظه های خوب امروز نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

تعطیلاتی که مدت ها منتظر آن بودید را امروز به دست خواهید آورد. اما پیش از رفتن باید یک سری کارهای دفتری و تشریفات اداری را پشت سر بگذارید. در عین حال که بسیار خوشحال از رفتن به تعطیلات هستید، پیشرفت در زمینه کار نیز همه ذهن شما را درگیر خودش می کند و مدام به طور ذهنی درگیر این هستید که چگونه برنامه ریزی کنید تا بتوانید پیشرفت خوب و زودیافتی داشته باشید. شاید لازم باشد برای این هدف یک دوره آموزشی در زمینه بازاریابی یا همان شغل موردنظر خود سپری کنید تا بادست پر در مسیر اهداف خود گام بردارید. امروز همه چیز شما را افسون می کند. باید بدانید که همسر یا فرد مورد علاقه تان امروز برنامه ای دارد تا شما را هیجان زده و خوشحال کند

فال روزانه متولدین شهریور

کمی خلاقیت و بهره گرفتن از هوش ناخودآگاه و بینش درونی به شما کمک می کند تا در زمینه کار و مسایل اقتصادی تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. امروز با کسب اطلاعات از جاهای مختلف و تحقیق در زمینه شغلی خود می توانید موقعیت شغلی خود را ارتقا دهید. اما پیش از هر اقدامی باید خوب فکر کنید و با آگاهی کامل عمل کنید. همه کارهای امروز، شما را در مسیر موفقیت های زیاد در آینده یاری می رسانند. از نظر احساسی باید بدانید فرد موردعلاقه تان شما را شگفت زده خواهد کرد و باعث می شود تا احساسات بسیار خوب و عاشقانه ای داشته باشید. شما نیز در این مسیر او را همراهی می کنید و روز عالی را با هم پشت سر خواهید گذاشت.

فال روزانه متولدین مهر

رویدادهای اجتماعی به ویزه مواردی که به بیزینس مربوط نیستند باعث می شوند تا شما ارتباطات جدیدی با افراد جدید داشته باشید. امروز رابطه بسیار خوب و مثبتی با والدین خود خواهید داشت و هر دو طرف از این مساله خوشحال هستید. اگر در نظر دارید شراکت جدیدی در زمینه کار و بیزینس برای خود دست و پا کنید، بهتر است استارت مذاکرات اولیه را امروز بزنید. انرژِی های امروز شما را به سمت موفقیت های آینده سوق می دهند. این موفقیت ها فقط در زمینه رابطه خانوادگی یا شغلی نیست، بلکه از نظر احساسی نیز روز سرشار از زیبایی و خوشحالی را پشت سر خواهید گذاشت.

فال روزانه متولدین آبان

امروز توان کاربردی و اجرایی بالایی خواهید داشت و می توانید کاری که مدت ها قصد انجام آن را داشته اید به نحو احسن انجام دهید. همه این تلاش ها باعث تضمین آینده شما می شوند و سطح اطلاعاتی شما را افزایش می دهند. امروز برای انجام صحیح و دقیق کارها مورد تحسین و قدردانی واقع خواهید شد و از شما خواسته می شود تا همین روند موفقیت آمیز را ادامه دهید. به عبارت دیگر، در زمینه کسب و کار باید منتظر اخبار خوشحال کننده ای باشید. از نظر عاطفی نیز در حالت های عجیبی قرار دارید و به کارهای فانتزی دست می زنید. احتمالا امروز می توانید با فردی که مدت ها ذهن شما را به خود مشغول کرده است رابطه نزدیک پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

ذهن خلاق، تلاش مستمر، مهارت های کاربردی و توان تصویرسازی شما همه دست به دست هم داده اند تا امروز موقعیت های شغلی بسیار خوبی برای خود رقم بزنید. مهارت هایی که سال ها پیش آنها را کسب کرده بودید امروز بسیار به کمک شما می آیند و در مسیر موفقیت ها به شما کمک می کنند. امروز ارتباط بسیار گرم و خوبی با دوستان، همکاران و همسایه های خود خواهید داشت. از نظر احساسی نیز بسیار شاد خواهید بود و امروز بعدازظهر را با فرد مورد علاقه خود سپری خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

امروز احتمال دارد با شریک کاری یا همکار خود ملاقات داشته باشید. این ملاقات زمینه ساز موفقیت های شغلی آینده شما خواهد بود. هر نوع شراکتی که امروز برقرار شود به نفع شما خواهد بود. شاید این نگرانی را داشته باشید چطور می توانید همه پولی که به دست آورده و پس انداز کرده اید را برای شراکت یا راه اندازی کاری که دید درستی به آینده آن ندارید، سرمایه گذاری کنید. اما نگران نباشید. اکنون سرمایه گذاری می کنید و پس از چندین ماه چند برابر آن را به دست خواهید آورد. از نظر عاطفی امروز خود را رها کرده و به دست سرنوشت و رویدادها سپرده اید. شاید رویاپردازی های زیادی هم در این زمینه داشته باشید اما بهتر است مقداری از ذهن خود را در همین دنیای واقعی حفظ کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

رویدادی اجتماعی در همسایگی یا حتی در خانه شما باعث می شود تا اطلاعات مفیدی برای موفقیت بیشتر در شغل خود کسب کنید. امروز احتمالا با فردی ملاقات خواهید کرد که از نظر کاری بسیار به شما کمک خواهد کرد. کمک این فرد و اطلاعاتی که به واسطه دوستان کسب کرده اید شما به سمت موفقیت های شغلی سوق می دهند. امروز به احتمال زیاد با فردی چشم در چشم خواهید شد که مدت های زیادی است تمایل به آشنایی با او دارید. در واقع با فرد رویاهای خود ملاقات می کنید و این واقعه بسیار برایتان خوشحال کننده و شادی بخش است. اما باید واقع گرا باشید و به گونه ای رفتار کنید که رابطه شما را دایمی کند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز نگرانی های مالی و کاری تا حد زیادی از بین خواهند رفت و به طور معجزه آسایی مسایل اقتصادی به سمت بهبود پیش می روند. این مساله تاثیر بسیاری در روحیه شما دارد. همه این رویدادهای خوب نیز به واسطه کار یا پروژه ای است که انجام می دهید. البته بهتر است از نظر جسمی و روحی کمی قوی تر و پرانرژی تر باشید. خوش بینی و مثبت نگری باعث بهبود بیش از این نیز می شود. نیروهای آسمانی امروز لبخند به لب و شادی به قلب شما هدیه خواهند کرد. امروز می توانید از نظر احساسی یک ضیافت باشکوه برای خود و فرد مورد علاقه تان ترتیب بدهید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده