اينجا ياد می گيريد كه چگونه مچ هكر های WiFi خود را بگيريد + آموزش

یک نت ـ تنها کافی است یک برنامه بسیار سبک را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این به بعد دیگر نگران سوء استفاده هکران از اینترنت شما نباشید و هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، نرم افزار به شما هشدار دهد.
 اينجا ياد می گيريد كه چگونه مچ هكر های WiFi خود را بگيريد + آموزش

؛ تنها کافی است یک برنامه بسیار سبک را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این به بعد دیگر نگران سوء استفاده هکران از اینترنت شما نباشید و هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، نرم افزار به شما هشدار دهد.
 

نرم افزار Wireless Network Watcher یک برنامه تحت ویندوز رایگان است که Wi-Fi شما را از گزند غریبه‌ها در امان می‌دارد. در واقع با استفاده از این برنامه هرگاه دستگاه دیگری نیز از اینترنت شما استفاده کند، به شما هشدار داده خواهد شد. برای استفاده از این برنامه بسیار ساده مراحل زیر را طی کنید.
 

ابتدا برنامه Wireless Network Watcher را دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و از منوی Options گزینه های Beep On New Devices و Background Scan را اجرا کنید و بعد کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.
 

توجه کنید که پرینتر و سایر دستگاه‌های موجود در شبکه خانگیتان در این برنامه نمایش داده می‌شوند. بنابراین در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.
 

منبع:

 

  برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده