دوست پسر دانشگاهي دختر 21 ساله

دختری هستم 21 ساله و ترم 5 دانشگاه، بعد از 4 ترم به ابراز علاقه مداوم یکی از همکلاسی‌هایم جواب مثبت دادم. از آنجائیکه هر دو شرایط ازدواج نداریم، قرار گذاشتیم تا اتمام دانشگاه صبر کرده و موضوع را از خانواده‌ها پنهان کنیم.
دوست پسر دانشگاهي دختر 21 ساله و نياز جنسي

 دختری هستم 21 ساله و ترم 5 دانشگاه، بعد از 4 ترم به ابراز علاقه مداوم یکی از همکلاسی‌هایم جواب مثبت دادم. از آنجائیکه هر دو شرایط ازدواج نداریم، قرار گذاشتیم تا اتمام دانشگاه صبر کرده و موضوع را از خانواده‌ها پنهان کنیم. من دختری مذهبی هستم و این اولین پسری است که رابطه دارم در این مدتی هم که باهم هستیم تقریبا علاقه‌مند شدم ولی در حدی نیست که نتوانم فراموشش کنم. یعنی ایشان خیلی بیشتر به من وابسته شده و دوستم دارد. جدیدا رفتارش خیلی صمیمی و راحت شده است. می‌خواهم بدانم در این رابطه که قصدمان ازدواج است از لحاظ نیازهای جنسی، چقدر می‌توانیم راحت باشیم؟ البته حضوری هیچ رابطه ای نداریم، حتی دست همدیگر را نیز نمی‌گیریم، ولی تلفنی یا از طریق اس ام اس چه؟

با عرض سلام و تحیت محضر شما خواهر گرامی؛

بر حسب تجربه و شواهد، توصیه ما این است كه نه تنها لازم است از تعمیق چنین ارتباطی خودداری كنید، كه لازم است از ادامه دادن آن نیز اجتناب نمایید.

ادامه چنین ارتباطی خواه ناخواه، به شدت وابستگی و علاقه می افزاید لذا اگر الان می‌توانید وی را فر اموش كنید معلوم نیست در آینده هم چنین مجال و فرصتی برای شما وجود داشته باشد.

در موارد فراوانی پسر و دختر بعد از قول و قرارها و...با مشكلات متعددی مواجه می‌شوند و ازدواج آنها به سرانجام نمی‌رسد، مثلا مخالفت خانواده‌ها، پشیمان شدن یكی از طرفین و سراغ گزینه‌ای دیگر رفتن و... .

بنابراین سرمایه‌گذاری بر امری كه مبهم است و نامعلوم، نه تنها منطقی نیست بلكه سرمایه و دیگر فرصتها (درسی، روانی، ازدواج با دیگر افراد و...) را از شما سلب می‌كند.
بداهتا منطقی ترین و مطمئن‌ترین گزینه برای خواستگاری و ازدواج استفاده از شیوه سنتی است، و اگر شرایط مهیا نیست باید تا فراهم شدن شرایط آن را به تاخیر انداخت و نه اینكه با شتاب و اقدام مبتنی بر عواطف، گزینه‌ای خطا را انتخاب كنیم.

و اما در پاسخ به بخش دوم فرمایشات شما، لازم است بدانید انگیزه ازدواج، هیچگونه مجوز و توجیهی برای نادیده گرفتن مرزهای شرعی و اخلاقی ایجاد نمی‌كند نه به نحو حضوری و نه به نحو غیر حضوری(تلفنی-پیامكی و...). مضافا اینكه چنین روندی، آغازی خواهد بود برای پایانی تلخ و جبران‌ناپذیر.

 

منبع:soalcity.ir

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

دوست عزیز عاجزانه ازت خواهش میکنم که رابطه ات رو باهاش قطع کنی و تا زمانیکه فرد مناسب از نظر خودت وخانواده ات روپیدا نکردی یا کسی به هیچ عنوان رابطه برقرار نکنی.من خودم قربانی یکی از این رابطه های اشتباه بچگانه ام 10ساله که فقط اشک میریزم کاش یکی هم به منمیگفت نکن التماس میکنم بدون اجازه پدرو مادرت به هیچکس فکر نکن.
نیاز جنسی مثل بقیه نیازها بایدبهش پاسخ داده بشه. اگر کسی واسه غذا خوردن تا ازدواج باید صبر کنه واسه نیاز های جنسیش هم صبر کنه. وابستگی عاطفی، نیاز جنسی و ازدواج 3 چیز مختلف و غیر وایسته به هم هستند. روش های سنتی هم مال زمان خودش هست نه الان.
bepichoonesh bere mikhad yavash yavash bet noofooz kone . in kar yeki az tarfand haye mane he he
sharayete hi4kas ba digari barabar nist shoma mitavanid ba sharayete mojod nesbat be shakhse mokhatabe khod tasmime dorost begirid
ازت خواهش میکنم خودتو آلودش نکن.بعداون میذاره میره.تومیمونیو اشکوناله.این جورپسراپست ترین موجوداتن.اگه گفته خونواده نفهمن آدم رزلیه.گوش بده به نظرات.وعمل کن
سلام منم مثل شما بودم پیامکی و ام ام اس ارتباطای داشتیم والان بهم رسیدیم 28 شهریورم عروسیمون بود از شوهرمم خیلی رازیم ولی خوانواده شوهرم خبر داشتن به نظر منم تا ازدواج نکردین کار اشتباه نکن شوهر من بین پسرا خیلی فرق می کرد
سلام مشکلی نیست
سلام من خودم پسر هستم ولي برادرانه ميگويم ردش بکن بره تا خودتو گناه وار نکني
سلام نياز جنسي هم مثل همه نيازهاي ديگه بايد پاسخ داده بشه وگرنه خودش موجبه تخريب روان ميشه، پس بنظر من راحت باش و عقايد تاريخ گذشته رو بيخيال شو.
هرگز اين كارو نكن و سرمايه خودت رو كه همون ابروته رو حفظ كن تا مجبور نشي با سري پايين زندگي كني دوستم
انصافا کسی که جواب داده چیزی کم نذاشته. رابطه های جنسی تلفنی یا پیامکی آخرش به همون رابطه حضوری میرسه. بهتره این دوستی رو تموم کنی و هر وقت موقعش بود سنتی اقدام کنین. چون این رابطه ها بر اساس عواطف بنا شدن عاقبتش پشیمونیه. ممنون از کسی که جواب اصلی رو داده. در پناه حق
بیخود نیاز جنسیتو سرکوب نکن که موجب عقده بعد از ازدواجت میشه از زندگیت لذت ببر
عشقای قبل ازدواج همه دروغ محضه... عشق اگه بعد ازدواج به وجود بیاد خیلی پایدارتره.... یا علی