نگهداری چندش‌ترین حیوان خانگی + عكس

یک نت ـ سوسک ها حیوانات چندش آوری هستند که کمتر کسی میتواند آن ها را تحمل کند این موجودات معمولا در چاه های فاضلاب زندگی می کنند و آلوده به انواع بیماری ها هستند. سوسک ها انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها در کشور ما سوسک حمام است.
نگهداری چندش‌ترین حیوان خانگی + عكس

سوسک ها حیوانات چندش آوری هستند که کمتر کسی میتواند آن ها را تحمل کند این موجودات معمولا در چاه های فاضلاب زندگی می کنند و آلوده به انواع بیماری ها هستند. سوسک ها انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها در کشور ما سوسک حمام است.

 

"کایل کاندیلیان" جوان 20 ساله ای است که رابطه عجیبی با سوسک ها دارد و از آن ها به مانند حیوانات خانگی نگهداری می کند. این پسر جوان که اهل آمریکاست این کار خود را یک عادت عجیب و غریب می داند.

این دانشجو که از بچکی علاقه خاصی به حشرات داشته است، پیچیدگی بدنی و بافت های سوسک ها را دلیل اصلی علاقه خود به آن ها میداند. او به راحتی با سوسک ها ارتباط برقرار می کند در حال که مادرش یکی از مخالفان اصلی او به حساب می اید.
 

او از کودکی سوسک های مختلف را جمع کرده است و حالا در گنجینه خود نزدیک به 200 هزار سوسک نگهداری می کند که از 130 نژاد مختلف هستند. برخی از سوسک ها او باید در شرایط آب و هوایی خاصی نگهداری شوند و برخی دیگر بسیار نادر هستند.

او در مورد نگه داری از این سوسک ها میگوید: این کار بسیار سخت است زیرا سوسک ها موجوداتی ریز هستند و به راحتی از سوراخ های باریک عبور می کنند. او گفته است برخی از سوسک ها شب از خانشان خارج شده و آزادانه در خانه می گردند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده