مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی آغاز شد

یک نت ـ رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان‌غربی از آغاز اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.
رزمایش کمک مومنانه

یک نت ـ سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از ۱۵ مهر ماه آغاز شده تا بیست و ششم این ماه نیز تداوم دارد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نهفته در هیأت‌های مذهبی، تکایا و  تاکید کرد و گفت: فعالان فرهنگی، جهادگران، خادمان هیئت‌های مذهبی، رسانه‌های جمعی، مداحان، روحانیان و باید برای برگزاری باشکوه این مرحله از رزمایش کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداءآذربایجان‌غربی در ادامه بهره‌گیری بی بدیل از ظرفیت موکب داران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی و سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) قرار گرفته‌ایم، انتظار وجود دارد که موکب داران و عاشقان اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) به یاری مردم آسیب دیده از کرونا بیایند.

رحمانی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و مواسات اشاره و عنوان کرد: در لبیک به فرامین امام خامنه‌ای این رزمایش در سه مرحله اجرا می‌شود، که مردم انقلابی و ولایتمدار استقبال خوبی داشته‌اند.

این مقام مسوول توزیع نذورات قربانی، بسته معیشتی، طعام، لوازم التحریر، البسه و کفش با استفاده از ظرفیت‌های مردمی را مورد اشاره قرار داد.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده