حضور هواداران تراکتورسازی در مراسم استقبال از ریاست جمهوری (تصاویر)

هواداران تراکتورسازی که از افتاقات پیش آمده در دیدار تیمشان مقابل نفت تهران به شدت ناراحت هستند امروز به استقبال ریاست جمهوری رفتند تا از حقوق ضایع شده تیمشان در این دیدار دفاع کنند.
ریاست جمهوری

یک نت ـ هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که به شدت از حوادث پایان بازی تیمشان مقابل نفت تهران ناراحت هستند، صبح امروز در اعتراض به این رویدادها به استقبال دکتر روحانی رفتند تا ضمن درخواست از ریاست جمهوری برای رسیدگی به این موضوع، از حقوق از دست رفته تیمشان در این دیدار نیز به نوعی دفاع کرده باشند.

در میان هواداران تراکتورسازی لیدرهای این باشگاه نیز دیده می‌شود که همگام با هواداران این تیم به استقبال دکتر روحانی رفته‌اند.

تصاویر زیر حضور هواداران تراکتورسازی در استقبال از ریاست جمهوری را نشان می‌دهد:

 

 

 

 

 

 

گفتنی است در دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشورمان اتفاقاتی افتاد که موجب شد تا قهرمانی به تیم سپاهان اصفهان رسیده و همچنین با جشن قهرمانی دروغین در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز احساسات هواداران تراکتورسازی در پایان این دیدار جریحه دار شده و موجب به جنجال کشیده شدن پایان بازی شد.

لازم به ذکر است در روزهای گذشته و در پی اعتراض باشگاه و هواداران تراکتورسازی، ریاست جمهوری دستور رسیدگی به این موضوع را به وزیر ورزش صادر کرد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده