خواهر مطلقم مخالف ازدواج من با پسر مورد علاقم هست

سلام خسته نباشین دختری ۱۹ساله هستم از دو سال پیش با پسری اشنا شدم ک اهل استان دیگری بود وقتی با مادرم در میان گزاشتم با شرط اینکه او برای زندگی به شهر ما بیاید قبول کرد
خواهر مطلقه

سلام خسته نباشین دختری ۱۹ساله هستم از دو سال پیش با پسری اشنا شدم ک اهل استان دیگری بود وقتی با مادرم در میان گزاشتم با شرط اینکه او برای زندگی به شهر ما بیاید قبول کرد بعد مدتی به دلیل حرف های خواهرم ک در استانه طلاقه البته بهتره بگم دروغ هاش چون هیچ شناختی از این اقا نداشت با این ازدواج مخالفت کرد و دلیلش هم استانی نبودن اعلام کرد بهم بگین من باید چیکار کنم؟

با سلام خدمت شما

اهمیت و حساسیت ازدواج اقتضا می کند که خود را از تجارب و مشورت دیگران محروم نکنیم. بهتر است بدون سوگیری به دلائل موافقان و مخالفان این ازدواج دقت و توجه کنید و اگر در جمع بندی به این نتیجه رسیدید که خواستگار معیارهای لازم را برای خوشبخت کردن شما دارند، تلاش کنید تا موافقت خانواده را جلب نمائید.

روشن است که تحقق این شرط، مستلزم این است که احساسات کنار گذاشته شود و در فضایی منطقی به اندازه کافی ار ویژگیهای اخلاقی، شخصیتی، خانوادگی، فرهنگی و....شخص مقابل شناخت داشته باشیم. طبعا حضور خواستگار در استانی دیگر می تواند تا حدودی مانع از شناخت کافی ایشان باشد و شاید مخالفت خواهری که در حال تجربه طلاق هستند ناظر به همین واقعیت باشد.

به هر حال می توانید جهت بررسی دقیقتر موضوع با مرکز به شماره 09640 تماس بگیرید.

منبع : سوال سيتي

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

عزیزم بنظر من هم بهتره که عجله نکنی و دقیقا موضوع رو بررسی کنی چون ازدواج مهمترین تصمیم که فردی رو خوشبخت یا بدبخت میکنه خواهر شما هم بسیار مهربانه که تجربیات شخصی خودش رو به شما انتقال داده و ایشون تجربه دارن بهتره که از تجربیاتش استفاده کنی جون آقایون همشون یه جور هستن و کافیه که به اصطلاح خرشون از پل بگذره بعدش هر کاری که بخوان میکنن و نظر همسرشون اصلا براشون مهم نیست این تجربه شخصی خود من هم هست پس بهتره که خواهرت رو بعنوان یه بزرگتر و دلسوز و کسی که تجربه داره قبول داشته باشی