ونگر باز هم از دست دادن با گواردیولا امتناع کرد

یک نت ـ سرمربی توپچی ها به مانند بازی رفت دو تیم از دست دادن با همتای اسپانیایی خود امتناع کرد.
ونگر باز هم از دست دادن با گواردیولا امتناع کرد

سرمربی توپچی ها به مانند بازی رفت دو تیم از دست دادن با همتای اسپانیایی خود امتناع کرد.

 

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال، به مانند بازی رفت برابر بایرن مونیخ از دست دادن با پپ گواردیولا، سرمربی جوان و اسپانیایی بایرن مونیخ سر باز زد.

به گزارش وب سایت ESPN پیش از بازی رفت دو تیم در ورزشگاه امارات لندن، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی شدیدا از سرمربی کهنه کار توپچی ها تمجید کرد و او را مورد ستایش قرار داد اما در آستانه آغاز بازی و پس از ورود تیم ها به میدان، نه تنها طبق رسوم معمول آرسن ونگر به استقبال گواردیولا نرفت بلکه در عین تعجب همگان وقتی سرمربی باواریایی ها به سمت او رفت از دست دادن با او طفره رفت.

ونگر که در دنیای فوتبال به عنوان شخصی مودب و با شخصیت از او یاد می شود درباره این رفتارش هیچ توضیحی نداد و وقتی در پایان بازی درباره این رفتار او از پپ گواردیولا سوال کردند، سرمربی جوان بدون هیچ پاسخی از خبر نگاران عذر خواهی کرد و سمت رختکن تیمش حرکت کرد.

اما این رفتار عجیب ونگر در ابتدا و انتهای بازی برگشت هم تکرار شد علامت سوال بزرگی برای هواداران دو تیم ایجاد شود که علت این رفتار سرمربی آرسنال چیست؟ این بار پس از پایان بازی وقنی از گواردیولا درباره رفتار همتای خود پرسیدند گفت:" اشکالی ندارد، من به عنوان یک مربی برای تمام ابعاد حریفم احترام قائلم."

پپ گواردیولا همواره آرسن ونگر را یکی از بهترین مربیان دنیای فوتبال به شمار آورده است، اما هنوز کسی دلیل رفتار عجیب این مربی بزرگ را نمی داند.

منبع : طرفداری

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده