www.cartransfer.tax.gov.ir سایت پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو

www.cartransfer.tax.gov.ir,سایت پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو,مالیات نقل و انتقال خودرو تعویض پلاک,استعلام مالیات نقل و انتقال خودرو,استعلام پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو
cartransfer.tax.gov.ir

یک نت ـ cartransfer.tax.gov.ir سایت پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو

https://cartransfer.tax.gov.ir/ آدرس سایت پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو

راهنمای پرداخت مالیات انتقال خودرو در سامانه cartransfer.tax.gov.ir

پس از وارد شدن به صفحه cartransfer.tax.gov.ir روی گزینه مودی مالیاتی(فروشنده) کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات و ورود به پنل روی گزینه مالیات بر نقل و انتقال خودرو کلیک کنید.

در این مرحله، صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که در آن، میزان کل مالیات قابل پرداخت و همچنین، میزان مالیات پرداخت شده قبلی، ارائه شده است. اکنون می توانید برای پرداخت مالیات خودرو از سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو اقدام نمایید.

باید به این نکته اشاره شود که رمز ورود به سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو cartransfer.tax.gov.ir، به شماره همراهی پیامک می شود که لزوما با کد ملی شخص متقاضی تطابق داشته باشد. بنابراین، برای استفاده از خدمات سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو حتما از سیم کارت به نام خود استفاده نمایید.

نکات مربوط به پرداخت مالیات خودرو از سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو

  • در بخش قبل، در خصوص نحوه پرداخت مالیات انتقال خودرو از سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو cartransfer.tax.gov.ir صحبت کردیم و گفتیم که اشخاصی که متقاضی پرداخت مالیات انتقال خودرو هستند، باید به سامانه my.tax.gov.ir مراجعه کرده و اطلاعات ثبت نام را تکمیل نمایند. در این بخش، قصد داریم نکات مربوط به پرداخت مالیات خودرو از سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو را توضیح دهیم. این نکات عباتند از:
    • این سایت، صرفا برای پرداخت مالیات انتقال دهندگان خودرو، طراحی نشده است و افراد متقاضی انتقال موتور سیکلت نیز می توانند از خدمات این سایت استفاده کنند.
    • اگر انتقال دهندگان انواع خودرو و موتور سیکلت، قبل از تعویض یا انتقال پلاک ، از پرداخت مالیات خودداری نمایند، این موضوع، مانع ارائه خدمات به آنها در هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا دفاتر اسناد رسمی می شود.
    •  ثبت نام در سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو cartransfer.tax.gov.ir، لزوما باید با سیم کارتی انجام گیرد که به نام شخص متقاضی است و با کد ملی و تاریخ تولد وی تطابق دارد.
    • تمامی خدمات سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو، مانند سامانه عملیات الکترونیکی امور مالیاتی tax.gov.ir به صورت اینترنتی ارائه می شود و نیازی به مراجعه حضوری اشخاص متقاضی نمی باشد.
    • پرداخت کننده مالیات، برای این که بتواند مالیات مذکور را از طریق سامانه دریافت مالیات نقل و انتقال خودرو cartransfer.tax.gov.ir، پرداخت نماید، باید دارای یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب باشد.
    • کارت پرداخت کننده مالیات نقل و انتقال خودرو، باید دارای رمز پویا باشد. برای فعال سازی رمز پویا، شخص متقاضی باید به یکی از شعب صادر کننده کارت، مراجعه نماید. زیرا صرف داشتن رمز دوم، برای انجام معاملات کافی نبوده و سقف جا به جایی مبلغ به صورت اینترنتی، با رمز دوم ایستا، فقط ۱۰۰ هزار تومان در هر ۲۴ ساعت می باشد.

سایت پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو

استعلام مالیات نقل و انتقال خودرو
مالیات نقل و انتقال خودرو به عهده کیست
پرداخت مالیات نقل و انتقال موتورسیکلت
استعلام پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو
مقدار مالیات نقل و انتقال خودرو
مالیات نقل و انتقال موتورسیکلت 1400
مالیات نقل و انتقال خودرو تعویض پلاک

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده