چرا شوهرم ازم دوری میکند

علت دوری زن از مرد,نشانه های نفرت مرد از همسرش,دلیل فاصله گرفتن مرد از زن,علت دوری مرد از همسرش,چرا شوهرم کنارم نمیخوابه,علت دلسردی مردان,حکم مردی که با زنش همبستر نمیشود,نشانه های سرد شدن زن از مرد
چرا شوهرم ازم دوری میکند

یک نت ـ متاهلم اما متاسفانه همسرم از همبستر شدن از من دوری ميکنه ميگه از اين کارا بدم مياد و از آقايون به خاطر اين کارا ازشون متنفرم البته بنده صاحب 4 فرزندهستم و 2تا ازبچه هام به طور ناخواسته بوده به همين خاطر تنفر و ترسش بيشتر شده.

من هم به خاطر ارضا نشدن خيلي تحت فشار هستم حتي موقعي که شبها بيدارش ميکنم سرم دادميزنه متاسفانه موقعيت رو درک نميکنه حقيقتش رو بخواهيد دوست دارم همسرم تو بغلم باشه اما اون راضي نيست. ازشما خواهش ميکنم يک راه وچاره اي برايم بينديشيد. ممنون ازلطفتون

پاسخ:

با عرض سلام و احترام؛

شايد دغدغه و مساله شما براي بسياري از مردان در اين سنين باشد که مي تواند عوامل متعددي داشته باشد، ابتدا بايد بررسي شود که چه عواملي موجب رسيدن شرايط به اين وضعيت شده است.

به عنوان نمونه يکي از مواردي که جايي بررسي دارد اين است که آيا ممانعت همسر شما به خاطر سرد مزاجي هست يا اينکه علل ديگري هم دارد. که در اين صورت سعي کنيد عوامل را شناسايي و رفع کنيد. شايد يکي از مواردي که در ممانعت همسرتان دخيل است اصرار شما باشد، اصرار بدون توجه به شرايط موقعيتي، روحي و جسمي اين نشانه را به همسرتان انتقال مي دهد که شما ايشان را فقط از عينک جنسي نگاه مي کنيد که اين موضوع براي خانم ها سخت مي باشد. عامل ديگر مي تواند عدم درک و ارتباط عاطفي داشتن باشد. بر اساس اظهارات بانوان معلوم شده که سبب سرد مزاجي نيمي از آنان عامل کامروا نشدن از همبستري است.

آنها به موجب نا آشنايي همسرانشان با اصول زن داري و برقراري روابط جنسي، چـه بسا هيچ مفهومي از اين روابط در ذهن نداشته باشند، بلکه آن را عملي حيواني، غير بهداشتي و مشمئز کننده بدانند که جز اتلاف وقت ثمري ندارد. تعداد کمتري از زنان را مي شود يافت که مانند مردان از نظر جنسي زياده طلب باشند، اما انگيزه هاي زن در اين زمينه با انگيزه ي مرد تفاوت دارد. مغز خانم ها چنان برنامه ريزي شده است که فقط به خاطر رابطه ي جنسي تن به آن نمي دهد و براي اين کار نياز به ارتباط يا حداقل اشتراکات عاطفي دارد تا ميل جنسي پيدا کند. اغلب مردان تشخيص نمي دهند که اگر زن از نظر عاطفي وابسته شود تا حداقل پنج شش ماه يک هم بستر خوب خواهد بود. در ادامه نکاتي را در اين زمينه بيان مي کنيم:

درمردان اين قابليت وجود دارد که بدون اين که با کسي رابطه عاطفي داشته باشند، بتوانند با او رابطه جنسي برقرار کنند. اما براي زنان رابطه جنسي و رابطه عاطفي کاملا درهم تنيده است. درواقع اين شايد مهم ترين تفاوت جنسي زنان و مردان در رابطه جنسي باشد.

اگر زنان در طول روز مشکلي در محل کار يا در خانه با فرزندانشان داشته باشند، بعيد است که بتوانند شب ميل جنسي داشته باشند. اما براي مردان برعکس است. آنها مي توانند از رابطه جنسي به عنوان راهي براي آرامش استفاده کنند. آن ها تنش روزانه خودشان را در رابطه جنسي فرو مي نشانند. براي همين معمولا مردان براي رابطه جنسي به اصطلاح حاضر به يراق ترند تا زنان. همين تفاوت کوچک ممکن است باعث سرخوردگي مردان شود يا در زنان اين احساس را به وجود بياورد که فقط براي رابطه جنسي خواسته مي شوند و حالت رواني شان براي مرد مهم نيست.

زنان براي برانگيخته شدن از نظر جنسي زمان بيشتري نياز دارند. زنان براي رسيدن به اوج لذت جنسي احتياج به پيش نوازش بيشتري دارند. براي همين شايد مردي بتواند بعد از يک دعواي اساسي همچنان طالب رابطه جنسي باشد، اما براي زنان بسيار بعيد است که بدون رابطه عاشقانه، که نمودش پيش نوازش است، برانگيخته شوند. دليل بسياري از بي ميلي هاي جنسي يا دردناکي رابطه جنسي در زنان، رعايت نکردن اصل ساده پيش نوازش در مردان است.

با توجه به مطالب بالا پيشنهاد مي شود که:
به جاي اصرار در داشتن رابطه جنسي سعي کنيد از نظر عاطفي نيازهاي همسرتان را برآوده کنيد که در اين صورت همراهي بيشتري با شما خواهد داشت. به عبارت ديگر بجاي اينکه به صورت کلامي اين موضوع را بخواهيد با برآورده کردن نيازهاي عاطفي به خواسته هايتان برسيد.

موفق باشيد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده