بیوگرافی حسام محمودی

یک نت ـ حسام محمودی رابطه بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمد زاده دارد. از دید منتقدان از جمله هنرپیشه‌های جوان و آینده‌دار کشور است که می‌توان آینده‌ای روشن را برای او دید.
حسام محمودی

یک نت ـ حسام محمودی متولد 1365 در تهران است. وي فارغ التحصيل رشته حقوق قضایی و فوق ليسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربيت مدرس است.
آغاز فعالیت هنری حسام محمودی
حسام محمودی بازیگری را در سال 1391 و با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال 1393 و با بازی در سریال گاهی پشت سر نگاه کن، شروع کرد.

حسام محمودی رابطه بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمد زاده دارد.

از دید منتقدان، حسام محمودی از جمله هنرپیشه‌های جوان و آینده‌دار کشور است که می‌توان آینده‌ای روشن را برای او دید.

حسام محمودی هنرپیشه ی کم‌حاشیه‌ای است که به گفته خودش برای حفاظت از زندگی حرفه‌‌ی اش کمتر به حواشی زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و از خود عکس و خبر منتشر می‌کند.
حسام محمودی در یکی از مصاحبه هایش گفته است: من هم مثل هنرپیشه‌های حرفه‌ای دنیا هر روز ورزش می‌کنم ،کتاب می‌خوانم تا تسلطم روی صحبت کردن بیشتر شود، حضور ذهن داشته‌ باشم و بتوانم شخصیت‌هایی که بازی می‌کنم را بهتر درک کنم. کوهنوردی و شنا ورزشهای مورد علاقه من است و همیشه آنها را انجام می‌دهم. مانند همه انسانهای دیگر هم زندگی شخصی دارم اما به نمایش گذاشتن آن می‌تواند برایم حاشیه درست کند به همین خاطر هم این کار را نمی‌کنم تا بتوانم روی کار حرفه‌ی‌ام تمرکز کنم.
فیلم های سینمایی حسام محمودی
- اگزما (۱۳۹۶)
- سد معبر (۱۳۹۵)
- مرگ ماهی (۱۳۹۳)
- امروز (۱۳۹۲)
- حق سکوت (۱۳۹۲)
- مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)
- شب بیرون (۱۳۹۲)
- خسته نباشید! (۱۳۹۱)
فیلم های تلویزیونی حسام محمودی
- دلدار (۱۳۹۷)
- لحظهٔ گرگ و میش (۱۳۹۷)
- سایه‌بان (۱۳۹۶)
- شکوه یک زندگی (۱۳۹۶)
- گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۳)
- زعفرانی (۱۳۹۴)

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده