دستگیری بیش از هشتصد قاچاقچی در سه شبانه روز

یک نت ـ رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگیری 844 متهم خبر داد.
سردار محمدرضا مقیمی

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سراسر کشور خبر داد.

 سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سال 1399، به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه بـا پدیده شوم قاچاق کالا به مدت 72 ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی استان ها در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد 2 میلیون و 23 هزار و 747 عدد انواع اقلام ممنوعه، 435 هزار و 288 لیتر فرآورده های نفتی، 18 هزار و 656 دستگاه لوازم خانگی، 224 هزار و 158 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 4 میلیون و 191 هزار قلم انواع دارو، 10دستگاه خودرو، 57 دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و ... به ارزش بیش از یک هزار و 237 میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، 439 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین 844 نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده