ابتلای یکی دیگر از مشاوران ترامپ به کرونا

یک نت ـ نتیجه آزمایش ابتلای یکی دیگر از مشاوران کاخ سفید به ویروس کرونا مثبت شده و این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا بعد از فقط سه روز بستری در بیمارستان به دفتر کار خود بازگشته است.

یک نت ـ به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه سریال ابتلای مقامات آمریکایی در کاخ سفید به ویروس «کووید۱۹»، یک مشاور دیگر در دولت ایالات متحده نیز به این بیماری مبتلا شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، «استفن میلر» مشاور ارشد کاخ سفید بامداد امروز (چهارشنبه به وقت ایران) از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

میلر در بیانیه‌ای توضیح داد: «طی ۵ روز گذشته من از راه دور و در انزوا مشغول فعالیت بودم و هر روز نتیجه آزمایش من منفی بود. تا اینکه امروز نتیجه آزمایش ابتلای من به کووید۱۹ مثبت اعلام شده و من قرنطینه شدم».

پیش از این، «کایلی مک‌اینانی» سخنگوی کاخ سفید، «جینا ماکارون» مشاور نظامی رئیس‌جمهور آمریکا، «چاد گیلمارتین» دستیار سخنگوی کاخ سفید، «کارولین لیویت» دیگر دستیار سخنگوی کاخ سفید و «هوپ هیکس» مشاور رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده بودند.

رسانه‌های آمریکایی در حالی از افزایش شمار مقامات کاخ سفید که به این بیماری مبتلا شده‌اند خبر می‌دهند، که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور نیز روز جمعه از مثبت نتیجه آزمایش خود و همسرش خبر داده بود.

یک روز بعد ترامپ برای مداوا به بیمارستان نظامی «والتر رید» منتقل شد اما فقط بعد از سه روز آنجا را ترک کرده و به کاخ سفید برگشت. علی‌رغم اینکه هنوز معلوم نیست پزشکان ترامپ را ترخیص کرده یا او سر خود بیمارستان را ترک کرده اما وی به محض بازگشت به کاخ سفید مقابل دوربین‌ها ماسک خود را برداشت.

«آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی فدرال آمریکا هشدار داد که پزشکان باید هر لحظه منتظر وخامت حال ترامپ در روزهای آینده باشند

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده