بیوگرافی نیلوفر خوش‌خلق

یک نت ـ نیلوفر خوش‌خلق زاده ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان بازیگر ایرانی و همسر امین حیایی است.نیلوفر خوش‌خلق مدتی در خارج از کشور زندگی کرده است.
نیلوفر خوش‌خلق

یک نت ـ نیلوفر خوش‌خلق زاده ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان بازیگر ایرانی و همسر امین حیایی است.نیلوفر خوش‌خلق مدتی در خارج از کشور زندگی کرده است.

اولین فیلم نیلوفر خوش خلق روزگار جوانی بود که در سال ۱۳۷۷ نمایش داده می شد و امین حیایی هم در آن بازی می کرد . وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1379 با فیلم مونس آغاز کرد. صمیمی ترین دوست نیلوفر خوش‌خلق در بین هنرمندان سحر ولدبیگی می باشد.شغل دوم نیلوفر خوش خلق:

 کافی شاپی است که خوش خلق به همراه شریکش در لواسان راه اندازی کرده و با رسیدگی به آن حسابی سرگرم شده. کیک های کافه وانیل، خانگی است و کیفیت و دیزاینی مثل زدنی دارد.ازدواج نیلوفر خوش خلق و امین حیایی:

در سال 1380 نیلوفر خوش خلق و امین حیایی ازدواج کردند، امین حیایی قبل از این ازدواج  با  مونا بانکی پور ازدواج کرده بود که با داشتن یک پسر بنام دارا حیایی از همسرش جدا شده بود که نیلوفر خوش خلق رابطه بسیار خوبی با دارا حیایی دارد.

نیلوفر خوش خلق درباره امین حیایی این طور می گوید: خیلی‌ها تصور می‌کنند که پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت کرد.

جالب است بدانید که نیلوفر در ابتدای ازدواج شان، خیلی به همسرش وابسته بوده طوری که تنها پیشنهاد بازی هایی را قبول می کرده که امین نقش مقابلش باشد!

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق تصمیم گرفتند که در اطراف تهران زندگی کنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب کرده‌اند. منطقه‌ای خوش آب‌ و هوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه داشته باشندفیلم‌شناسی نیلوفر خوش‌خلق:فیلم های سینمایی:

- سال دوم دانشکده من (۱۳۹۶)

- جینگو (۱۳۹۲)

- اختاپوس (۱۳۹۰)

- قلاده‌های طلا (۱۳۹۰)

- قفس طلایی (۱۳۸۹)

- نفرین (۱۳۸۹) دایره زنگی (۱۳۸۶)

- اگه می تونی منو بکش (۱۳۸۶)

- اگه می‌تونی منو بگیر (۱۳۸۵)

- چند روز بعد (۱۳۸۵)

- سنگ، کاغذ، قیچی(۱۳۸۵)

- آتش‌بس (۱۳۸۴)

- آرامش در میان مردگان (۱۳۸۴)

- به‌آهستگی (۱۳۸۴)

- بوی بهشت (۱۳۸۰)

- مانی و ندا (۱۳۷۹)

- مونس (۱۳۷۹) مجموعه تلویزیونی

- نفس گرم (۱۳۹۴)

- خوب بد زشت (۱۳۹۳)

- کلاه پهلوی (۱۳۹۰)

- روزگار جوانی (۱۳۷۷)

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده