ازدواج و عدم بکارت

یک نت ـ نداشتن بکارت دختر در فیزیک و نوع ارتباط زناشوئی هیچ تاثیری ندارد بلکه امر روانی است و از نظر شرعی هم کسی که توبه واقعی کرده باشد مثل کسی است که گناه نکرده و خداوند بارها فرموده توبه کاران را دوست دارد.
ازدواج

یک نت ـ پسري هستم 30 ساله كه در محيط كار با دختري آشنا شدم . دختري مناسب و از لحاظ رفتاري مناسب خوش رفتار بودند. بعد از مدتي رفت و امد رابطه ما صميمي تر شد و بهم نزديك تر شديم. بعد از حدود 6-7 ماه و جدي شدن رابطه ايشان كمي اخلاقشان عوض شد و گاهي مرا پس مي زدند. تا جايي كه گفتند ميخواهند ازدواج كنند و ادامه رابطه را دوست ندارند. دوستي ما به سمتي پيش رفته بود كه به يكديگر علاقه مند شده بوديم و بحث هايي راجع به ازدواج كرده بوديم . تا اينكه تصميم دو طرفه گرفتيم از هم جدا شويم. اما فردا شب همان روز چيزي بمن گفتند كه روياهايم خراب شد. گفتند كه در دوران دبيرستان به واسطه دوستي با پسري متاسفانه بكارت خود را از دست داده اند (‌ حتی شك داشته اند اين اتفاق افتاده تا امسال كه خواستگار داشته اند و جهت اطمينان به متخصص مراجعه كرده اند ) . پس از شنيدن اين خبر بشدت متاثر شدم و هيچ راهي جز اتمام آن نداشتم.ايشان بسيار ناراخت شدند و حتی ازينكه حقيقت را گفته اند پشيمان. اينگونه بود دليل اتمام رابطه را متوجه شدم ولي خود من در زندگي ام گناهان زيادي مرتكب شده ام و بسيار گناه كرده ام.از طرفي اين خانم توبه كرده اند و اين اتفاق بدليل علاقه به آن پسر و نگه داشتن آن در زندگي بوده و نه عمدا و از روي هوس. به پاكي ايشان اطمينان دارم ولي نميدان تصميم درست چيست؟؟

پاسخ مشاور:

باسلام
عفت و پاکدامنی یکی از عوامل مهم گرمی و صمیمیت در استحکام خانواده است.بسیاری از طلاقها و اختلافات و ناسازگاریها زائیده عدم رعایت عفت مرد و زن است.
اصولا پایه ریزی ازدواج بر اساس پنهان کاری  و مطالب غیر واقعی، عملی نادرست و پایانش کدورت و اختلاف و ناسازگاری و طلاق خواهد بود.یقینا اگر خانواده ات بدانند مخالفت شدید خواهند کرد؟!
آیا فکر کردید! پس از مدتی که احساسات دلسوزانه ات! فروکش کند ممکن است چه اتفاقی بیفتد؟!آیا فکر کردی، به این نتیجه برسی که چنین زنی مناسب تو نبود؟آیا فکر کردید ازدواج با هدف ترحم چه عاقبتی دارد؟
 چند نکته مهم:
1:اگه تصمیم به ازدواج گرفتی لازم نیست کل شهرو خبر دار کنی که این خانوم باکره نیست!!! باید تا آخر عمر بین خودتون بمونه.
2:همان طور که خدمت تان عرض کردم نوع برخورد با این مسئله فردیه و شما از هر کسی بهتر نسبت به خود و افکارتان شناخت دارید لذا اگر شخصیت تون طوریه که انسان با گذشتی هستید و چون وی توبه کرده گذشته اش براتون مهم نیست در این صورت ازدواج مانعی ندارد یا اینکه خیر شخصی هستید حساس و بعد از ازدواج علاوه بر اینکه این مسئله را همیشه در ذهنت مرور خواهی کرد بلکه دچار توهم شده و فکر خواهی کرد که در گذشته وی با چندین نفر ارتباط داشته و حالا هم ممکن است با اشخاص دیگر در ارتباط باشد! که اگر چنین افکاری داشته باشید هر چه سریعتر باید تموم کنید.

تاکید می کنم نداشتن بکارت دختر در فیزیک و نوع ارتباط زناشوئی هیچ تاثیری ندارد بلکه امر روانی است و از نظر شرعی هم کسی که توبه واقعی کرده باشد مثل کسی است که گناه نکرده و خداوند بارها فرموده توبه کاران را دوست دارد.خلاصه مطلب اینکه قبول و رد این مسئله در مغز شماست و غیر از خودتان کسی نمی تونه تصمیم بگیره.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده