با کت دامن چه کفشی بپوشیم

یک نت ـ تعداد بیشماری ترکیب رنگی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که همیشه به سبک لباس و مناسبت شما بستگی دارد.
نگ های مناسب برای لباس زرد
ست لباس زرد با کفش  2
ست لباس زرد با کفش  2
ست لباس زرد با کفش  2

یک نت ـ تعداد بیشماری ترکیب رنگی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که همیشه به سبک لباس و مناسبت شما بستگی دارد.

چه رنگ کفشی با لباس زرد بپوشیم؟

پوست برنزه شده با لباس زرد به طرز چشمگیری جذاب می شود، بنابراین این رنگ برای فصل تابستان مناسب است زیرا در تابستان پوست ها کمی برنزه تر می شود. آیا فکر می کنید پیدا کردن چیزی که با زرد مطابقت داشته باشد بسیار دشوار است؟ اصلا! تعداد بیشماری ترکیب رنگی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که همیشه به سبک لباس و مناسبت شما بستگی دارد. در این مقاله، ایده های مختلفی را برای پوشیدن کفش های رنگی با لباس زرد مشاهده خواهید کرد.

رنگ کرم و رنگ پوست و سفید

یکی از بهترین راه های برجسته تر کردن انتخاب لباس زرد، پوشیدن کفش هایی با رنگ پوست است. این باعث می شود لباس شما بیشتر از همه برجسته شود. این کفش ها بدون توجه به نظر می آیند و باعث می شود شما با لباس زیبای خود عالی به نظر برسید.

طلایی

کفش های طلایی نیز یک رنگ مناسب برای یک لباس زرد است. علاوه بر این، این رنگ یک حس زیبایی را به شما می دهد که این به شما اجازه می دهد لباس خود را در مواقع رسمی بپوشید. آن را با کفش و جواهرات طلایی روشن ترکیب کنید تا لباس شب شما آماده شود.

مشکی

این ترکیب زرد و مشکی به نظر می رسد بسیار متناقض باشد، زیرا کنتراست این دو رنگ توجه شما را به خود جلب می کند. همچنین می توانید کفش های خود را با سایر لوازم جانبی مشکی شیک مطابقت دهید.

رنگ قهوه ای

یکی دیگر از ترکیب های کلاسیک برای یک لباس زرد، انتخاب کفش های قهوه ای است که شما می توانید گزینه های مختلفی را برای خود انتخاب کنید. این موارد شامل شتری، عسلی، قهوه ای تیره، رنگ زمین و غیره است که این انتخاب ظاهری ساده تر به لباس کلی شما خواهد بخشید.

رنگ های روشن

جسورانه می توانید رنگ های روشن تر را انتخاب کنید تا تضاد کاملی ایجاد شود. به خصوص در موارد غیر رسمی، شما می توانید خطرات بزرگتر را با ست کردن لباس زرد با کفش های آبی، قرمز، و یا پوست های حیوانی انجام دهید! می توانید لوازم جانبی مانند کمربند را به همان رنگ اضافه کنید تا بیشتر هماهنگ باشند.

نکاتی برای پوشیدن لباس زرد

از رنگ های فلزی یا خیلی براق خودداری کنید. زرد به خودی خود پایه است، بنابراین بدترین کاری که می توانید انجام دهید، درخشیدن بیش از حد است. به یاد داشته باشید که تضاد و تعادل مهم است.

کفش سفید گزینه قابل قبول دیگری برای پوشیدن با لباس زرد است، به خصوص در تابستان که پوست شما برنزه است. برای مناسب ترین ظاهر به دنبال صندل های ظریف بروید.

منبع: بیتوته

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده