بعد از خیانت عشقم دیگر کسی را دوست ندارم

یک نت ـ واقعا عاشقش بودم و بعد از اون تا الان هيچ کسي رو دوست نداشتم و روزي ازش جدا شدم به خودم گفتم که ديگه هيچ کسي وارد قلب من نميشه و قفل بزرگي در قلبم ايجاد شد
خیانت

یک نت ـ حدودا 2 سال گذشته عاشق شدم ولي طرف مقابل من بهم خيانت کرد و خودم که متوجه شدم باهاش ارتباطم را قطع کردم .

واقعا عاشقش بودم و بعد از اون تا الان هيچ کسي رو دوست نداشتم و روزي ازش جدا شدم به خودم گفتم که ديگه هيچ کسي وارد قلب من نميشه و قفل بزرگي در قلبم ايجاد شد واقعا به تدريج يک فرد کم محبت شدم و هميشه به تظاهر محبت ميکردم و اصلا  داخل خانواده ي خودم از لحاظ عاطفي مشکل پيدا کرده ام و نميتوانم به پدر و مادرم محبت کنم و اصلا در قلبم هيچ نوع عشقي از انها نيست .

همچنين با دوستان صميمي م بسيار سرد هستم و به من ميگويند اصلا خيلي تو خشکي محبتي از طرف تو احساس نميکنيم .لطفا راهنمايي کنيد چکار کنم خيلي در رنج هستم که نميتونم کاري از پيش ببرم !

پاسخ:

خوشحاليم که در خدمت شما هستيم. درک مي کنيم که شرايط سختي را تجربه کرده ايد. کسي که به او علاقه داشتيد به شما خيانت کرده است ولي شما بجاي اينکه او را فراموش کنيد احساسي که به او داشتيد را سرکوب کرده ايد. بايد بپذيريد که ناراحت ايد و او را دوست داشتيد و هنوز هم داريد ولي بايد او را فراموش کنيد. سعي کنيد از گذشته رها شويد. بپذيريد که او مناسب شما نبود و اينکه در اين مرحله از هم جدا شديد چه بسا لطف خداوند به شما بوده است.

1.به خود بگوييد که اين فرد فرشته نيست و هر کسي نقاط ضعفي هم دارد. او هم مثل ديگران است. فکر نکنيد که او بهترين فردي است که مي توانستيد پيدا کنيد.

2.همه را به يک چوب نرانيد او بد بود ولي خيلي از پسران هستند که خوب و متعهد هستند.

3.هرگاه متوجه شديد ذهنتان ناخودآگاه به ياد او مشغول شده است، به خود چنين تلقين كنيد و بگوئيد «بس است» و آهسته مشت خودتان را روى ميز يا زمين بزنيد. بدين ترتيب تغيير حالت به وجود آمده، فضاى ذهنى‏تان را تغيير خواهد داد.

4.اگر نمي توانيد با فکرتان مقابله کنيد از تکنيک شمارش استفاده کنيد. يعني براي مقابله با يک فکر خاص از 1000 بصورت معکوس کم کنيد به اين صورت: 1000، 999، 998 و .... آنقدر به شمارش ادامه دهيد تا آن فکر کاملا از ذهن تان خارج شود. اگر با وجود شمارش باز فکرتان درگير آن فرد است سعي کنيد سه تا سه تا بصورت معکوش از 1000 کم کنيد.

5.از فكر كردن به او جدا بپرهيزيد و هر چيزي كه او را به ياد شما مي‌اندازد، از خود دور كنيد. علاقه به وي را در دل نپرورانيد. تا حد امكان به او فكر و خيال¬بافي ¬نكنيد. هر گاه افكار مربوط به ايشان به ذهنتان خطور كرد، حواستان را پرت كنيد و به چيز ديگري فكر كنيد؛ يا به كار ديگري مشغول شويد و يا مكانتان را ترك كنيد؛ مثلا به ميان جمع خانواده برويد و با آنان مشغول گفتگو شويد تا اين افكار از ذهنتان خارج شوند.

6.هرگاه فكر او به ذهنتان آمد، موضوع يا موضوعات مختلفى را در ذهن يا در دفترچه يادداشت خود داشته باشيد، به سراغ آن‏ها برويد و درباره‏ آن‏ها فكر كنيد.

7.احتمالاً چند نكته يا ويژگى منفى هم در او يافته‏ايد يا مشاهده كرده‏ايد؛ هرگاه ذهنتان به سوى او معطوف شد بلافاصله به ويژگى‏هاى منفى او فكر كنيد و به خود بگوئيد او به خاطر اين اوصاف، مناسب و شايسته‏ من نيست.

8.تا آنجا که امکان دارد کمتر در تنهايي قرار بگيريد زيرا هنگام تنهايي آن فرد بيشتر در ذهن شما مجسم مي شود و ذهن و دل شما را به خود مشغول مي کند.

9.براي شبانه روز خود برنامه دقيق و مشخصي داشته باشيد. از بيكاري اجتناب كنيد و اوقات خود را بيهوده نگذرانيد.

10.روابط عاطفي خود را با خانواده و دوستان تان بيشتر كنيد و سعي كنيد تمام محبتتان را نثار آنها كنيد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده