جوردی آلمیدا مارتینز دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی امشب در تبریز

یک نت ـ دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی امشب در تبریز؛ آلمیدا در ایفمارک تست پزشکی می‌دهد

جوردی آلمیدا مارتینز

یک نت ـ گزینه برزیلی تیم تراکتورسازی برای پست دروازه‌بانی امشب وارد تبریز خواهد شد.

جوردی آلمیدا مارتینز که با تراکتورسازی به توافق رسیده است، امشب (جمعه) وارد تبریز می‌شود تا با مسئولان این باشگاه دیدار کند.

تراکتوری‌ها برای این دروازه‌بان برزیلی شرط گذاشته‌اند که او باید قبل از امضای قرارداد تست پزشکی بدهد. در همین راستا، آلمیدا بعد از حضورش در تبریز دوباره به تهران می‌آید تا تست‌های پزشکی خود را در ساختمان ایفمارک انجام دهد. در صورتی که در تست‌های پزشکی آلمیدا مشکلی وجود نداشته باشد، او قراردادش را با تراکتورسازی امضا خواهد کرد.

باشگاه تراکتورسازی دو هفته پیش با آلمیدا به توافق رسید، اما مشکلی بین دو طرف به وجود آمد که باعث شد مذاکرات به بن‌بست بخورد. دروازه‌بانان زیادی و البته صاحب‌نامی برای حضور در تراکتورسازی به یحیی گل‌محمدی هم پیشنهاد شد، اما گل‌محمدی اعتقاد زیادی به این دروازه‌بان برزیلی داشت و در نهایت هم مسئولان باشگاه را راضی کرد که آلمیدا را با هر قیمتی که شده به تبریز بیاورند.

جوردی آلمیدا 24 ساله یک بازی در سری A و 13 بازى در سری B برزیل انجام داده است. او در 13 بازی خود در سری B برزیل، 7 بار موفق به کلین‌شیت شده است. از جمله خصوصیاتی که باشگاه تراکتورسازی را برای جذب او مجاب کرده، پنالتی‌گیر بودن آلمیداست.

منبع: تسنیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده