عکس و تصاویر درگیری بازیکنان تیم ملی ایران و قطر

درگیری ایران قطر, فیلم درگیری ایران قطر, فیلم کتک کاری ایران قطر, ویدئوی کتک کاری ایران قطر, کلیپ دعوای ایران قطر, فیلم زد و خورد ایران قطر
درگیری بازیکنان تیم ملی ایران و قطر

یک نت ـ عکس و تصاویر درگیری بازیکنان تیم ملی ایران و قطر پنجشنبه 11 شهریور 95

لطفا برای یمشاهده فیلم کتک کاری و درگیری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و قطر اینجا کلیک کنید

در شرایطی که ساعتی از بازی ایران و قطر می گذرد علاقمند به دنبال رازگشایی درگیری بودند که تلویزیون از پخش صحنه های آن خودداری کرد.
درست در شرایطی که بازیکنان دو تیم مشغول درگیری با یکدیگر بودند، کارگردان تلویزیونی به پخش نماهایی باز از ورزشگاه، تکرار صحنه های گل و اینسرت های بسته از هواداران اکتفا کرد که کسی نفهمد در زمین چه اتفاقی افتاده که یک درگیری طولانی به مدت 5، 6 دقیقه بازی را متوقف کرده است.

بنابر مشاهدات اولیه اینطور به نظر می آمد که حرکت جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش بعد از گل رضا قوچان نژاد و شادی گل کنترل نشده او باعث این جنجال شده است اما در این بین ابهامات دیگری هم وجود داشت که یکی از آنها مصدومیت آندو تیموریان و خوابیدن او در زمین، مکالمه مربیان ایران و قطر و البته وساطتت تعداد زیادی از نیمکت نشین های ایران در جدا کردن بازیکنانی بود که سرگرم کتک زدن هم در زمین بودند.

در بین افرادی که در قلب درگیری قابل تشخیص اند اوسیانو کروز و البته جواد نکونام کاملا به چشم می آیند. ضمن اینکه نیمکت نشین های قطر هم به هیچ وجه بنزین ریختن روی این درگیری مضایقه نکردند.

در نهایت فعلا این تصاویر از گوشه و کنار زمین به دست ما رسیده که باز هم صحنه، صحنه عجیبی است. 

 

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده