شوهرم با دختران دیگر ارتباط دارد

یک نت ـ از هفته دوم عقد متوجه شدم که همسرم همچنان با دخترهایی که می‌شناخته ارتباط دارد و این موضوع مرا خیلی اذیت می‌کرد. همسرم تمایلی برای بردن من نشان نمیداد که البته مادرش هم مقصر بود.
گل

ارتباط همسرم با دختران دانشجو

مدت 4 سال است که ازدواج کردم. از هفته دوم عقد متوجه شدم که همسرم همچنان با دخترهایی که می‌شناخته ارتباط دارد و این موضوع مرا خیلی اذیت می‌کرد. همسرم تمایلی برای بردن من نشان نمیداد که البته مادرش هم مقصر بود. همسر من تنها فرزند مادرش بود و پدر و مادرش از هم جدا شده بودند. لازم به ذکر است که همسرم موقع ازدواج 36 سال داشت و من 33 سال. خلاصه 6 ماه عقد بودیم و پس از یک مسافرت رفتیم خانه خودمان. اما این وضعیت ادامه داشت تا اینکه ما بچه‌دار شدیم و همزمان همسرم دانشگاه قبول شد. متاسفانه دانشگاهشان پر از دخترهای ناجور است و ما هر هفته سر این مسئله باهم بحث می‌کنیم. همسرم ذاتاً آدم چشم چرانی است. من چه کار کنم؟ لطفا پاسخم را در سایت بدهید.

جواب:

سلام

با توجه به اینکه چهار سال است این رابطه‌ها ادامه دارد و همسر شما بنا ندارد که از آن دست بردارد، کاری که شما باید بکنی این است که اگر میتوانی، کاری کنی که از آن ارتباطات دور شود. اما اگر نمی‌شود، لااقل طوری رفتار نکنی که دخترها جای تو را در دل همسرت بگیرند و سبب شوند که نسبت به تو سرد شود و به سمت آنها برود.

به عبارت دیگر شما به جای اینکه سعی کنی آن دخترها را از همسرت دور کنی، یک کاری کن که شوهرت را از تو نگیرند؛ یعنی اگر می‌بینی گیردادن اثر ندارد، به جای اینکه به او گیر بدهی و بازخواستش کنی یا با او دعوا کنی، کاری کن که از همه نظر یک همسر ایده‌آل برای او باشی تا دلش به تو و زندگی با تو گرم باشد. از نظر ظاهر و آرایش و ارتباط زناشویی هم خوب تحویلش بگیری تا آرامش جنسی هم پیدا کند تا شاید تمایلش نسبت به رفتن به سمت دخترها کمتر شود.

اگر این طور رفتار کنی ممکن است که نتوانی از ارتباط با دخترها دورش کنی؛ اما لا اقل موجب می‌شوی که آن دخترها نتوانند همسرت را از تو بگیرند.

موفق باشید.

مشاور: حجه الاسلام کریمی

منبع: سایت رهروان ولایت

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده