کارت زرد مهدی طارمی بخشیده شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص درخواست ابطال کارت زرد بازیکن پرسپولیس و تعلیق محرومیت بازیکن پدیده مشهد صادر کرد.
طارمی

یک نت ـ در بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان مورخ 27 فروردین ماه، داور مسابقه در دقیقه 53 به اشتباه خطای مدافع سپاهان روی مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس را شبیه سازی وی تشخیص داد و طارمی را با کارت زرد جریمه کرد که بر همین اساس طارمی درخواست خود را مبنی بر ابطال این کارت به کمیته انضباطی ارائه کرد.

پس از بررسی این صحنه توسط رییس کمیته داوران به عنوان کارشناس و بررسی کمیته انضباطی، در نهایت به استناد بند یک ماده 67 و بند 3 ماده 31 آیین نامه انضباطی، کارت زرد تعلق گرفته به مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس ابطال شد.

همچنین رضا حقیقی بازیکن تیم پدیده در دیدار تیم های پدیده مشهد و سایپا البرز از سری مسابقات هفته 24 لیگ برتر فوتبال به دلیل بروز تخلفاتی با کارت داور از بازی اخراج شد و پیرو آن بر اساس دادنامه شماره 46 مورخ 26/1/94 به مدت چهار جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. بر همین اساس مدیرعامل باشگاه پدیده و رضا حقیقی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی، درخواست مساعدت و تعلیق دو جلسه باقیمانده از محرومیت خود را به کمیته انضباطی ارائه کردند.

در نهایت کمیته انضباطی با بررسی درخواست ارائه شده و با توجه به سوابق بازیکن به استناد بندهای 2 و 3 ماده 59 آیین نامه انضباطی، دو جلسه باقیمانده از محرومیت رضا حقیقی را تا پایان فصل جاری تعلیق کرد. بنابراین در صورتی که حقیقی دو جلسه از محرومیت رای قبلی خود را گذرانده و جریمه نقدی را پرداخت کرده باشد حق همراهی تیم مربوطه را خواهد داشت.

آرای صادره قطعی است.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده