آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در بیمارستان جمعه 23 آبان 93

مرتضي پاشايي,علت درگذشت مرتضي پاشايي,دليل بيماري مرتضي پاشايي,زمان مراسم تشييع مرتضي پاشايي,مكان تشييع مرتضي پاشايي,اخرين عكس مرتضي پاشايي قبل از مرگ

مرتضی پاشایی

یک نت ـ مرتضي پاشايي,علت درگذشت مرتضي پاشايي,دليل بيماري مرتضي پاشايي,زمان مراسم تشييع مرتضي پاشايي,مكان تشييع مرتضي پاشايي,اخرين عكس مرتضي پاشايي قبل از مرگ

مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه ۱۶ آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فارس، پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت ۱۰:۳۰ در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در بیمارستان جمعه 1393/08/23,آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در بیمارستان/ جمعه 23 آبان ماه/ توضیحات مدیر برنامه پاشایی

جمعه 23 آبان ماه/ آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در بیمارستان جمعه 23 آبان 93

خواننده سرشناس که به خاطر بیماری روی تخت بیمارستان تحت درمان است، از شایعه‌های انتشار یافته در فضای مجازی گلایه‌مند است. «مرتضی پاشایی» می‌گوید برخی به جای اینکه برای سلامتی من دعا کنند و روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.

این خواننده محبوب از مدتی پیش - 17 آبان ماه سال جاری - به خاطر بیماری سرطان در بیمارستان بهمن شهرک غرب بستری شد و همین کافی بود تا شایعه مرگ وی سطح گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را پر کند.

در حالی گروهی شایعه‌ساز مرتب اخباری مبنی بر مرگ وی را انتشار می‌دادند که تیم پزشکی با اقدامات تخصصی به درمان مرتضی پاشایی امیدوار شده بودند.

گفته می‌شود بیماری این خواننده تا کیسه صفرا پیش رفته بود که پس از بالا رفتن و افزایش سیستم تدافعی‌اش وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حالش بهتر شده است.

مرتضی پاشایی با چهره‌ای امیدوار به زندگی گفت: شریف‌ترین مردم دنیا را داریم، چند روزی است که خبر مرگم را در فضای مجازی می‌بینم و می‌شنوم. من با حمایت و صدای دست‌های مردم ایران به شهرت رسیدم و همه پیشرفت‌هایم را مدیون آنان می‌دانم.

وی که گله‌مند بود، گفت: نمی‌دانم چه شده است که من با تکیه بر خدا و دعای خانواده و دوستانم زنده مانده‌ام اما برخی‌ها می‌خواهند مرا از دنیا بیرون برانند، انتظار نداشتم به جای ایجاد انگیزه برای زندگی و مبارزه من با این درد بزرگ، اندک روحیه‌ای که داشته‌ام را به نابودی بکشانند!

 مگر من در این دنیا جای چه کسی را تنگ کرده‌ام.مرتضی پاشایی در پایان گفت: از این نوع زنده به گور شدنم دلم سخت گرفته است و نیاز به حمایت عاطفی مردم دارم تا این اندک صبری هم که در من باقی مانده، از بین نرود.

خواننده محبوب و جوان  دیروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش انتقال یافت.
.................................................................................................................................
چهارشنبه21 آبان ماه/احتمال انتقال پاشایی به بخش عمومی

 به احتمال قوی با ادامه روند بهبودی این خواننده، وی که طی روزهای گذشته در بخش «آی‌سی‌یو» بستری بوده است،‌ با دستور پزشکان به بخش عمومی منتقل خواهد شد.

یکی از نزدیکان مرتضی پاشایی با اعلام این خبر گفت: «خوشبختانه وضعیت «مرتضی پاشایی» رضایت‌بخش است و به همین دلیل احتمال دارد با دستور پزشکان وی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شود.»

پدر «مرتضی پاشایی» نیز حال عمومی وی را تا عصر سه شنبه ۲۰ آبان، مساعد اعلام کرد و از همگان خواست تا فقط دعا کنند.

شایان ذکر است که دیشب نیز پزشکان عمل کوچکی بدون بیهوشی بر روی این خواننده محجوب موسیقی پاپ انجام دادند که موفقیت آمیز بوده است.

«مرتضی پاشایی» که به دلیل بیماری اش در بیمارستان بستری است، بعد از ظهر جمعه (۱۶ آبان) به بخش ای سی یو انتقال یافته است.

...............................................................................................................................
سه شنبه 20 آبان ماه/توضیحات مدیر برنامه پاشایی

مهدی کُرد (مدیر برنامه های مرتضی پاشایی) درباره آخرین وضعیت جسمی پاشایی گفت: «اخبار ضد و نقیض زیادی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده که واقعا تاسف بار است. برخی رسانه ها برای جلب توجه بیشتر حاضرند هر کاری بکنند و واقعا اخلاق را زیر پا گذاشته اند.»

وی در ادامه افزود: «اوضاع جسمی پاشایی نسبت به روزهای گذشته فرقی نکرده و این خواننده در تلاش است که بتواند در مبارزه با این بیماری پیروز شود و سلامتی اش را باز یابد.»

کُرد در ادامه افزود: «مرتضی در این لحظات مهم فقط به دعای خیر مردم احتیاج دارد. امیدوارم اهالی رسانه با دقت بیشتری به وظایف شان که همانا اطلاع رسانی صحیح است بپردازند تا شاهد حواشی این چنینی مثل امروز نباشیم.»

.................................................................................................................................
دوشنبه 19 آبان ماه/روبروی بیمارستان بهمن

«بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد» این نوشته ای بود که در ورودی بخش مراقبتهای ویژه (ای سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده بود.

 

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه 18 آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

 وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.

 از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار ، بهنوش بختیاری ، محمد رضا گلزار ، علی کاظمی ، علی لهراسبی ، روزبه نعمت اللهی ، فرزاد فرزین ، محمد علیزاده ، شهرام شکوهی ، هادی کاظمی ، امید جهان ، مازیار فلاحی ، میلاد ترابی ، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر و محمد نوازی و شیث رضایی

.................................................................................................................................

یکشنبه 18 آبان ماه
 این خواننده‌ی پاپ در بیمارستان بستری شده، اکنون حال چندان مساعدی ندارد و در ICU بستری است.

این در حالی است که برخی منابع غیررسمی بارها خبر درگذشت این خواننده‌ی جوان را منتشر کرده و باعث رنجش او و خانواده‌اش شده‌اند.

................................................................................................................................

شنبه 17 آبان ماه
مرتضی پاشایی که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند شب گذشته  به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌های ویژه تب شدید عنوان شده است. به گفته تیم پزشکی این خواننده، انتقال پاشایی به این بخش جای نگرانی ندارد و او برای مراقبت‌های هر چه بیشتر به این بخش منتقل شده است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

هرکسی یه چیزی میگه ولی امیدوارم مرتضی پاشایی واقعا حالش خوب بشه و بتونه دوباره برامون بخونه
خيلي حيف شدكاش الان كنارمون بود وبازبرامون مي خوند................
كاش تواين دنيا بود وبازبرامون مي خوند
كاش تواين دنيا بود وبازبرامون مي خوند