جشن و پايكوبي در شب سوم امام حسين ع در شهري ري +تصاوير

ماجرای هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت ابا عبد الله (ع) در شهر ری,بق اعلام منابع آگاه این مراسم جشن توسط تعدادی تبعه افغانی برگزار شده است که همه آنها نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند.

جشن و پايكوبي

یک نت ـ روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه "پنج شنبه15 آبان ماه، حدود ساعت 10 شب در محله "باروتکوبي" (صفائيه – شهر ري) در يک سوله متروکه انبار مواد غذايي، عده اي از پيروان فرقه ضاله وهابيت اقدام به برپايي جشن کردند.

پس از اينکه اهالي محل بخصوص جوانان مؤمن و عاشق اهل بيت عليه السلام از اين ماجرا اطلاع يافته، در محل حاضر شده و تلاش کردند از برگزاری جشن ممانعت به عمل آورند و در نهايت به درگيري شديد منجر شد.

پس از انجام اقدامات لازم از سمت اهالي محل و جوانان هيئتي، مأموران آگاهي و يگان ويژه در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند. حدود ساعت 5 صبح اين محله مملو از جمعيت شده و مأموران با برقراري نظم، محل حادثه را در کنترل گرفته و تعداد 58 نفر از وهابيون را بازداشت کردند.

در این زمینه شایعات دیگری نیز مطرح شد که به عنوان نمونه  می توان از فرار 15 نفر از وهابيون که محل آنان تا به اين لحظه مشخص نشده است و مرگ چند نفر از وهابيون در درگيري ها نام برد.

با پیگیری خبرنگار درباره این شایعات مشخص گردید : پنج شنبه شب گذشته در منقطه صفائیه شهر ری تهران (جنوب دولت آباد) در یک سوله متروکه ، مراسم جشن و پایکوبی( به همراه سرو مشروبات الکلی )توسط تعدادی تبعه افغانی برگزار شده است .

یک مقام مسئول در نیروی انتظامی در گفتگو با فرهنگ نیوز اظهار داشت: این اتفاق در شب سوم شهادت امام حسین ، باعث برانگیخته شدن خشم عزاداران حسینی و اهالی مومن منطقه صفائیه شد و با مطلع شدن اهالی منطقه و بسیج محل در محکومیت این اقدام تجمع بزرگی در مقابل این مکان صورت گرفت که همه عوامل برگزاری و حاضران در جشن که تبعه افغانستان هستند با حضور فرماندار شهرری و عوامل ناجا به پلیس امنیت منتقل شدند.

این مقام مسئول ضمن رد برخی شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی ، اجاره این سوله توسط تبعه های افغانی و برنامه ریزی قبلی برای برگزاری جشن ، برخی زد و خوردهای محدود ، حضور مردم عصبانی و  در نهایت تشکر مردم از نیروی انتظامی بابت دستگیری این افراد را از حواشی حادثه پنج شنبه شب ذکر کرد.

طبق اظهارات مقامات مسئول در نیروی انتظامی تهران بزرگ ، نیت این افراد از برگزاری این مراسم جشن و پایکوبی هنوز مشخص نبوده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و مسئولین امر اعلام کرده اند به زودی گزارش کامل این واقعه را به سمع و نظر مردم خواهند رساند.

 

 ماجرای هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت ابا عبد الله (ع) در شهر ری + تصاویر

 

 ماجرای هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت ابا عبد الله (ع) در شهر ری + تصاویر

 

 ماجرای هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت ابا عبد الله (ع) در شهر ری + تصاویر

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خاک تو سرشون واقعا
باید تک تکشونو اعدام بکن
خدا كند جوانهاي نسلهاي آينده هم نسبت به 14 معصوم مثل ما تعصب داشته باشند
من كه شنيىم 10 تا سر انىاختن